Berita Harian: Mutakhir

Friday, December 3, 2010

Selamat Kembali Datuk Ibrahim Ali

Selamat kembali ke arena politik tanahair Datuk Ibrahim Ali. Sunyi jugak kalau takder Datuk kita ni. Parlimen pun tak seindah mana kalau Datuk Ibrahim Ali takde. Statement pertama beliau setelah kembali dari cuti rehat ialah berkaitan Ketuanan Melayu yang cuba di hapuskan oleh ANWAR IBRAHIM kaki liwat. Pada aku semua orang tahu apa yang kita maksudkan dengan ketuanan melayu ni. Hanya kaki liwat tu saja2 buat tak tau. Definasi mudah Ketuanan Melayu pada aku ialah, Di MALAYSIA ini ada apa2 dasar sekali pun BANGSA MELAYU WAJIB DI UTAMAKAN TERLEBIH DAHULU. MELAYU mesti di utamakan, kerana latar belakang sejarah dan juga yang paling penting kita MAJORITI dalam MALAYSIA ni. Mudah dan simple.

Contoh kata senang, katakan lah kerajaan ada RM100 untuk di bahagikan, maka MELAYU mesti mendapat lebih dari bangsa lain sebab kita MAJORITI dan kalau nak cakap ini negara orang Melayu pun boleh, masakan dahula negara kita di kenali dengan TANAH MELAYU yang turut di iktiraf oleh orang putih.

Persoalannya skrg, kenapa ANWAR IBRAHIM kaki liwat ni begitu beria2 membangkitkan isu ini? Jawaban nya mudah sahaja. Mereka merasakan PRU telah hampir, kalau dulu mereka mainkan isu2 rasuah pembelian kapal selam la sukoi la pelacur altantuya la, maka kali ini di sebabkan kaki liwat tu nampak sokongan ORANG MELAYU pudar terhadapnya, dia pusing lak kepada bukan Melayu. Cara nak tarik bukan Melayu apa? Ini lahhhhhh! Hapuskan Ketuanan Melayu dan orang bukan Melayu akan melihat kaki liwat ni sebagai orang yang boleh menghapuskan hak2 kaum Melayu maka terus menyokong kaki liwat ni.

Tapi ANWAR IBRAHIM kaki liwat lupa, bukan semua orang bukan Melayu sukan kan dia. Orang dah nampak putar belit dia ni, kaum INDIA juga tak percayakan dia lagi, setelah apa yang terjadi pada INDIA di Pulau Pinang dan Selangor. Janji2 Pakatan Rakyat hanya seperti nyanyian hebat dan merdu yang kita dgr di radio. Penipuan dan putar belit PR sepanjang 3 tahun lalu amat2 ketara, kelam kabut nya parti2 komponen mereka juga amat membuka mata rakyat. 1 demi 1 orang2 kuat mereka keluar. Wakil2 rakyat mereka bertukar kiblat, kanapa agaknya?

Sentimen perkauman yang cuba di mainkan oleh kaki liwat ni dah lapuk. Rakyat lebih suka melihat kes MELIWAT ANWAR IBRAHIM yang dia lewatkan tu. Rakyat tahu ANWAR IBRAHIM memang meliwat SAIFUL sejak dari ANWAR IBRAHIM takut nak bersumpah dulu. Maka aku harap NGO2 seperti PERKASA ni dapat menyuarakan maklumat2 berkaitan isu2 perkauman ni dengan lebih lantang agar rakyat paham dan tidak keliru.

Anywayz, SELAMAT KEMBALI DATUK IBRAHM ALI!

Yang Ikhlas,