Berita Harian: Mutakhir

Thursday, December 30, 2010

Tahniah Pasukan Kebangsaan Ku!

Memang Pasukan negara memang berhak memiliki atau menyandang gelaran JUARA PIALA SUZUKI 2010! Corak permainan yang amat baik, walaupun nampak sedikit gentar mungkin dari teriakan menghina negara dan pemain kita oleh penyokong KELAS KE TIGA INDONESIA. Kita kalah akibat gol sendiri, so pada aku tiada apa yang dapat di banggakan oleh INDONESIA di atas kemenagan mereka semalam. Laser juga nampak jelas di pancarkan ke muka JEPUN penjaga gol Malaysia. Tapi takpe la, kita bukan seperti mereka, sikit2 nak hentikan permainan kononnya laser. PALA BAPAK DIA. huhu

Anywayz, tahniah dah perbaiki kelemahan untuk masa2 mendatang. Kembalikan kegemilangan bolasepak kita. Di zaman SUPER MOKH, bukan setakat INDONESIA, malah KOREA SELATAN nak kalahkan kita pun tercungap2! Harap2 pasukan baru ini dapat mengembalikan nostalgia tersebut.

Dan pemain paling sempoi pada aku semalam ialah penjaga gol muka JEPUN negara iaitu Khairul Fahmi. Caya la lu beb! Berani dan tangkas!! Tahniah! Lu bole jadi the next ARUMUGAM! MALAYSIA!! MALAYSIA!!! MALAYSIA!!!

Yang Ikhlas,