Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, January 5, 2011

Dr Asri Lebih Baik Terus Join Pakatan Rakyat. Dia Lupa Kes BAPAK SETAN tu.

Dr Mohd Asri Zainul Abidin bekas Mufti Negeri Perlis ni kalau di tanya, memang la jawabnya tak menyokong mana2 parti politik, tapi cakap2 dia ni semuanya menampakkan yang beliau ni memang cenderong kepada puak Pakatan Rakyat. Tak kesah la, tapi tak payah la bermuka2. Join je la PKR ke DAP ke atau PAS senang. Aku bukan apa, aku nak komen pasal komen Dr Asri tentang hukum bunuh pada penderhaka tu.

Dia patut lebih arif, orang tgh marah akan keluarlah kata2 macam tu. Kita juga bukan NABI atau malaikat. Mungkin GAPS dan PERKASA terlampau emosi dalam memberi komen. Aku pun bengang jugak, bila anak Melayu memerangi RAJA MELAYU nya sendiri. Memang kelaur lah perkataan SIAL, BODOH, CELAKA, ANAK HARAM dan lain2. Dr Asri patut tahu, sebab N.ajis sendiri kata boleh maki2 ni. N.ajis juga selalu cakap CELAKA2. Kami rakyat ni marah sangat, jadi keluarlah komen2 sebegitu. Yang Dr Asri beria2 komen mengutuk GAPS dan PERKASA tu pehal? Apa lagi, POLITIK la jawabnya.

Sekali lagi aku minta Dr Asri masuk je la PAS atau DAP atau PKR, senang. Jangan berlindung di sebalik cakap2 "saya tidak menyokong mana2 parti" tu. Apa nak malukan, walaupun sedikit masa dulu orang PAS kata Dr Asri ni BAPAK SETAN. Tapi tu dulu, kalau N.ajis boleh berkawan dengan KAFIR yang kata "nak tubuhkan negara Islam? Langkah mayat saya dulu" apa salah Dr Asri kawan dgn PAS yang pernah kata Dr Asri BAPAK SETAN.

Yang Ikhlas,