Berita Harian: Mutakhir

Friday, January 7, 2011

Jelaslah Kepada Kita Semua, HARAKAH PENYEBAR FITNAH!

Alahai, agaknya baru sekarang orang ramai nak mengakui HARAKAH PENYEBAR FITNAH! Bertaubatlah! Kata ISLAM. Tapi ni apa kes ni menyebar fitnah! PAS sepatutnya mengkaji dahulu cerita ni sebelum menyebarkan dan berpakat dengan BRO Bru sama2 menyebar fitnah ni! Korang tentu tau betapa besarnya dosa memfitnah dan meng aibkan org!

Dalam pernyataan tertulisnya di atas materai, Rubingah menjelaskan tidak pernah terjadi upaya pelecehan seksual oleh majikannya selama ia bekerja di Malaysia. "Saya bekerja selama delapan tahun di rumah Datuk. Selama itu baik-baik saja, tidak pernah ada permasalahan, apalagi terkait perlakuan kasar serta tidak senonoh terhadap saya," kata Rubingah dalam pernyataannya.

Kabar pemerkosaan terhadap Rubingah (46) asal Banjarnegara, diramaikan salah satu situs berita oposisi Malaysia, Harakah Daily. Harakah mengklaim ada bocoran WikiLeaks terkait hal itu, seperti ditulis seorang blogger Malaysia, Rocky Bru.

Namun diduga itu pelintiran Harakah yang menjadi oposisi UMNO. Sebab, Bru tidak menyebut demikian di blognya. Seperti dilansir detikcom dari blognya, yang berjudul 'Wikileaks: Malaysian senior politician and his maid?', Bru mengatakan sejauh ini kasak-kusuk WikiLeaks adalah diskusi antar blogger. Bru yang mantan Pemimpin Redaksi The Malaysia Mail pun belum tahu apakah benar ada bocoran WikiLeaks soal kasus perkosaan ini. - Detik News

Sedih dah malu sungguh kau KALAU aku ni orang PAS. Kah kah kah. Padanmuka ALLAH nak tunjuk kat korang. Korang ni terlalu bongkak! Sombong! Nahhhh sekarang dah kene! Bertaubatlah! Hentikan perbuatan hina dn terkutuk nih! Fitnah dan mengaibkan orang, huh! Begitu lah hebatnya penipuan HARAKAH!

Anda masih percayakan PAS?? Masih percayakan Pakatan Rakyat???

Yang Ikhlas,