Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, January 18, 2011

Kenapa Pakatan Rakyat Masih Menyibuk Hal Azan?

Aku heran lak, kenapa Pakatan Rakyat ni menyibuk hal AZAN ni? Kita dah selesaikan cara perbincangan yang membawa kepada permohonan maaf dari pengadu. Yang si Nurul Izzah dan Tony Pua ni menyibuk pesal? Owh lupa, dah takder modal. Maklumla dah terasa panas dan bahang PRU13, masing2 nak tunjuk belang. Kah kah kah. Apa pun harap Pakatan Rakyat tak payah nak tunjuk hero, lebih baik tunjukkan kepada rakyat kerja2 atau usaha2 anda untuk membangunkan kawasan yang anda wakili. Jangan membuang masa dengan mancari kesilapan orang lain je. Berpolitik sepanjang tahun! Tak penat ke? Jangan ikut cara papa awak tu Nurul, dia tu dua alam. Kalau kau nak berjaya dalam politik, kau kene tahu apa yang lebih penting, nak tunjuk kat pengundi, anda kuat kerja untuk mereka atau nak tunjuk anda kuat politik dan suka carik salah orang lain.

Tony Pua si GANGSTER ni usah cakap la kan. Dia ni memang dah adat komunis. Apa sahaja yang dibuat ada je nak bantah. Semua orag buat, baik ke apa ke, dia akan bantah. Ini manusia yang berjiwa KOMUNIS. Apa nak heran.

Yang Ikhlas,