Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, January 11, 2011

Mak Tiri PEMBUNUH! Ayah Agaknya BUTA dan PEKAK!

Aku menyampah tul bila baca kes2 dera nih! SIAL! MEMANG SIAL! Apa lah salah dan dosa kanak2 tu korang buat camtu! BABI TUL! SEMOGA ALLAH TAALA MENURUNKAN BALA KEATAS KORANG! MEMANG SIAL!

Yang terkini adik Nur Dania Qistina Nurafizan, 3 tahun. Ada 73 kesan dera pada mayat adik ni! Sial ke tak orang yang dera tu? Bukan saja sial tapi babi gampang! Ya ALLAH! Tolong lah beri pembalasan yang setimpal kepada pendera ni! Dan mengikut kesah yang aku baca ni tentu la mak tiri dia punyer kerja! Kalau lah betul, tolonglah segerakan kes ni dan bawa mereka yang bersalah tu ke muka pengadilan dengan segera! Mereka in perlu dihukum seberat-berat nya!

Dan jika lah perbuatan ini dilakukan oleh mak tiri kanak2 malang ni, aku hairan takkan bapak nya tak perasan kesan2 di badan anak2 dia tu? Takkan semua lebam2 tu dari pagi kejadian malang tu je? Malah menurut laporan akhbar, seorang lagi anak nya juga mengalami penderaan! SIAL BODOH NYA ORANG! Aku rasa bapak budak ni juga WAJIB di heret ke mahkamah kerana kecuaian! Kenapa kanak2 ni jadi mangsa perpecahan rumah tangga korang?

Aku harap lah, jika mereka ni masuk penjara, orang2 lama dalam penjara tu akan dera mereka ni SETIAP HARI biar mereka rasa neraka di dunia ni dulu! Korang bayangkan lah macam mana kanak2 malang ni hidup dalam ketakutan dan kesakitan setiap kali di dera! Kalaulah jiran2 ada yang terdengar dan buat tak tau je, aku harap mereka juga meneri balasan ALLAH! Memang SIAL!

Yang mendera ni BINATANG bukan MANUSIA, jadi kita kene layan mereka juga seperti BINATANG yang ganas dan merbahaya! Nyawa WAJIB di balas dengan nyawa! Semoga pendera ini dikenekan hukuman mati! SIAL!

Yang Ikhlas,