Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, January 11, 2011

Pakatan Rakyat Kunun nya Nak Kembalikan Kuasa Sultan, Tapi Menghasut Rakyat Dgn Kain Rentang!

"Dimanakah Keadilan Sultan Dalam isu pemilihan SUK? Siapa Lebih Berhak?" ini lah tulisan di kain rentang yang di temui di beberapa lokasi di Shah Alam. Ini penderhakaan dan provokasi terhadap Istana! Dan seperti biasa Pakatan Rakyat menafikan kain rentang derhaka itu milik mereka. Tentulah mereka nak menunding jari kepada UMNO @ Barisan Nasional. Ini antara babak2 dalam lakonan pemimpin2 Pakatan Rakyat ni. Tujuan Pakatan Rakyat ialah untuk menuduh UMNO takut dengan cadangan pemindaan perlembagaan ini. Hanya untuk membuktikan mereka berkuasa dari Sultan, mereka sanggup berbuat pelbagai penipuan dan fitnah.

24 Januari 2011 nanti, Khalid gagap akan mengadakan mesyuarat untuk meminda perlembagaan. Kita lihat sahaja la nanti apa yang nak di pinda. Korang agak dia nak kembalikan kuasa kepada Sultan atau pada diri nya sendiri? Dia bagi Sultan 1, dia ambil 5. Lihat lah nanti. Dan mereka akan bersorak2 dan buat kecoh sana-sini konon nya mereka tidak derhaka dan mereka lah hero yang mahu mengmbalikan kuasa Sultan.

Tidakkah pelik bila mereka menyanggah perlantikan SUK yang di restukan Sultan Selangor, tetapi beria2 konon nya nak kembalikan kuasa Sultan? Korang tak rasa katun ke? Dia yang bangkang titah Sultan, tetiba dia pulak "KONON NYA" nak kembalikan kuasa Sultan! Ayoyoooo ini Pakatan rakyat dah giler! Giler segala2 nya. Kita lihat sahaja nanti 24hb nanti. Bagai mana si penderhaka mahu mempermainkan Sultan nya.

Yang Ikhlas,