Berita Harian: Mutakhir

Monday, January 3, 2011

PAS Ajak Khairy Lompat Parti.

PAS nak tarik Khairy ketua pemuda UMNO ke parti PAS. hehe tarik je la. Kita pun tak nak orang yang mengamalkan rasuah. Apa pun bukan kata Khairy, Pakatan Rakyat memang sedang mengumpul ahli2 baru untuk menghadapi PRU13 nanti. Sebab mereka tahu banyak ahli2 mereka yang dah dan akan keluar parti dan menyertai BN. Dari yang bawah sampai yang atas2, melambak2 ahli Pakatan Rakyat yang keluar. Sebab apa? Tentulah sebab mereka dah nampak atau terbau tembelang Pakatan Rakyat.

Bak kata Zaid Ibrahim, nasib baik dia join PKR, baru dia nampak kesongsangan parti tu. Itu bukan kuli batak macam korang yang sembang kuat di kedai kopi dan beria2 sanggup tido atas jalan tu. Ini cakap kawan rapat Anwar Ibrahim. Korang apa tau?

Tapi bagus juga mereka nak tarik ahli2 UMNO atau BN ni, sekurang2 nya BN boleh membuang segala najis2 yang berada dalam parti. Jika mereka di biarkan lama dalam parti nanti akan menjadi KUDIS BUTA! So pada sesiapa ahli2 BN yang rasa taknak lagi berjuang demi Bangsa, Agama dan Negara, silakan lah belah pegi masuk Pakatan Rakyat. Anda lebih sesuai di sana. Mereka di sana berjuang kerana kuasa. Tamak kuasa sehingga sanggup menggadai maruah bangsa dan agama. Fikir2 lah.

Yang Ikhlas,