Berita Harian: Mutakhir

Monday, January 3, 2011

Dr Lo'lo' Dah Lalok

Tiger Show nak di samakan dengan Seorang Wakil Rakyat Yang Berpakaian Tidak Sopan di dalam kawasan Masjid? Inilah dia kehebatan PAS! Mereka akan menyokong apa sahaja yang di lakukan oleh rakan2 mereka walaupun perkara yang mungkar! Hebat! Dr Lalok ni kata UMNO buat tak kesah pasal isu "Tiger Show" di Hotel Marriot. Apa kes? majlis tu anjuran SONY, apa lak kaitan dgn UMNO? Aku ni pun baru tahu hal ni dari harakah. Kalau betul pun kes tu, pegi la report kat pejabat Agama atau mana2 pihak yang bertangungjawab. Lepas report, kerajaan tak ambik tindakan baru la buat KECOH! Alahai!

Malu bila orang Melayu, Islam sendiri yang boleh backup orang2 KAFIR yang mencemarkan kerhormatan Agama Islam. Apa nak jadi korang ni? Bila nak sedar? Di sebabkan kepentingan orang2 KAFIR tu, korang sanggup buat apa sahaja! Gadai kan maruah bangsa dan agama. Korang sanggup derhaka pada Sultan. Apa jenis manusia korang ni?

Untuk Dr Lo'Lo'Lalok, tolong la jangan nak menyebar fitnah. Ada ke report di buat? Bila? Pada sapa? Kalau betul dah report, betul ke pihak berwajib tak ambil tindakan? Korang punyer cerita semua FITNAH! Semua main tulis je tanpa korang buktikan tuduhan2 tu. UMNO bukan sempurna, tiada siapa atau apa pun yang sempurna kecuali ALLAH. Tapi sekurang2 nya UMNO mempertahankan hak Bangsa dan Agama Islam dari dulu hingga sekarang.

PAS dulu kata memperjuangkan negara Islam, tapi sekarang kata tak. Dalam masa tu berkawan dengan DAP dan PKR yang menentang negara Islam, then baru2 ni Karpal Singh main wayang kata negara Islam boleh di fikirkan, PAS dah sebuk sembang balik pasal penubuhan Negara Islam. Pi mampos la! PAS adalah pemusnah AGAMA! Sembahyang pun mendoakan kemusnahan dan keburukan pada orang ISLAM lain. Inikah yang di ajar oleh Nabi kita?

Yang Ikhlas,