Berita Harian: Mutakhir

Friday, January 7, 2011

Saifuddin Nasution Dan Beron! PKR Dalam Proses Kemusnahan Bukan Pembersihan!

Alaa BERON tu dah GILER. Saifuddin Nasution dah GILER.

Sebaliknya, kata beliau, PKR melihat proses ahli keluar parti itu sebagai satu proses “pembersihan”. - MalaysianInsider

PEMBERSIHAN!! heheheh ini bukan pembersihan! Ini satu proses KEMUSNAHAN! huhu masih tak berpijak di bumi nyata budak bingai ni. Kesian gak aku tgk, satu demi satu orang2 kuat PKR meninggalkan partipembohong tu, tapi derang masih lagi tak ngaku ada masalah dalam parti pembohong tu. Adoiyai! Yang keluar ni bukan kecik anak nyer ahli, ini semua di pihak atasan PKR. Tapi yang hairan, masih ada yang bawah2 ni tak sedar diri. Masih lagi nak kata PKR betul. Sampai bila la korang nak sedar ni?

Terimalah hakikatnya yang orang dah hilang kepercayaan dengan PKR lebih2 lagi ketua bapak setan mereka ANWAR IBRAHIM. Bapak setan Anwar ni kaki liwat, lepas tu kaki fitnah, pembohong, perasuah dan macam2 lagi! Inilah yg Pakatan Rakyat jadikan ketua. Huhuhuhu parah!

Biarlah apa pun, pembersihan ke apa ke, yang penting ALHAMDULLILAH rakyat dah nampak kemungkaran PKR ni. Pakatan Rakyat akan tumbang. PAS dan PKR akan berputih mata. Dengan izin ALLAH. Rakyat di kawasan Tenang akan buktikan kata2 aku ni. Tenang boleh menyedarkan mereka (DAP, PKR dan PAS). Berhentilah dari bermain politik kotor. Berkhidmat lah kepada rakyat dengan ikhlas. HIDUP ISLAM! HIDUP MELAYU! HIDUP UMNO! HIDUP BARISAN NASIONAL!

Yang Ikhlas,