Berita Harian: Mutakhir

Saturday, January 29, 2011

Selamat Mengundi Tenang! Pangkah Kat BN, Jangan Ragu2.

Sejak kerusi DUN Tenang kosong, para pengundi Tenang telah mendengar macam2 ceramah, macam2 cerita, tak kurang jugak macam2 janji2 yang di taburkan oleh parti yang bertanding. Jadi esok tiba lah masa untuk anda memilih calon yang paling tepat untuk mewakili anda.

Lihat lah sekeliling anda, lihat pembangunan negara, lihat lah betapa aman nya kita hidup walau pun berbilang kaum. Rasuah? Perbalahan? Jenayah? Masalah Sosial? Cuba korang cakap kat aku, kat negara mana dalam dunia ni bebas dari semua itu. Kalau ada, aku akan bagi hadiah kat korang.

Di negara kita juga sama, kita di pimpin oleh Barisan Nasional. Ahli2 BN pulak terdiri dari manusia biasa dan bukan malaikat. Kalau PR janji kata jika mereka memerintah, semua tu akan di hapuskan dari negara kita, itu makna nya mungkin mereka semua ada power menukar semua rakyat Malaysia menjadi MALAIKAT!

Berpijak lah di bumi nyata, semua itu tak mungkin dapat di hapuskan. Tapi kita boleh bendung. Dan itu lah yang di buat oleh BN sekarang, membendung gejala2 tidak sehat tu.

Harapan aku agar pengundi Tenang tidak akan megundi PAS @ Pakatan Rakyat yang suka menabur janji, suka memfitnah, suka membuat huru hara dan sanggup menggadai maruah bngsa dan agama demi politik mereka.

Undilah Baeisan Nasional, masa depan anda akan terjamin. Dan pastikan BN mendapat majoriti lebih dari 5 ribu! Kasik PR bukak mata sikit. Permainan politik kotor mereka tidak lagi boleh di terima oleh rakyat.

Yang Ikhlas,