Berita Harian: Mutakhir

Friday, January 28, 2011

TERESA KOK Impikan Jadi First Lady! Kah kah kah

Wahhh! Nampaknya Rosmah telah menakutkan pihak Pakatan Rakyat! Sekarang PR sebuk pulak menyerang Rosmah! Tahnah D.S. Rosmah! Terbaru si TERESA KOK atau lebih di kenalai dengan Teresa Cock pulak nak mengheret Rosmah dalam kancah politik negara!

Apa maknanya ini? Kita semua tahu, jika PR ni menyerang sesaorang, maknanya orang itu telah menggugat kedudukan mereka! Ini pasal la saya kasik TAHNIAH pada D.S. Rosmah!

Cik COCK kita ni nampak nya pasang angan2 nak jadi FIRST LADY la pulak! Ni mesti sebab dia nampak Anwar dan N.ajis begitu hebat menyembah mentor DAP Lee Kuan Yew! COCK tahu, jika mereka menerima Lee maka dengan ini misi DAP untuk membawa VIRUS SINGAPORK ke Malaysia telah hampir berjaya!

Aku tak kesah la apa pun yg derang cakap pasal Rosmah ni, macam2 kita dengar. Yang perlu kita tahu ialah, makin kuat hentaman mereka pada Rosmah, bermakna Rosmah makin menyesahkan mereka! Dengan penglibatan Rosmah di dalam mahupun luar negara, negara2 luar makin yakin dan hormat kepada Malaysia.

Korang fikir lah, tu baru Isteri PM datang, dah macam2 pencapaian kita dapat, belum lagi PM sendiri! Wow! Tahniah D.S. Najib! Aku sokong Rosmah menjalankan tanggungjawab sebagai Isteri PM, jangan sesiapa menafikan hak dia sebagai Isteri PM! Dia perlu menunjukkan kepada dunia kredibeliti dia dan suami nya.

Kalau ada yang nak Isteri PM duduk rumah masak jaga anak, baik korang pilih N.ajis jadi PM, pasti cita2 korang akan terhasil! Kekuatan seorang lelaki akan terserlah bila si isteri memberikan sokongan padu kepada nya. Sama2 di barisan hadapan!

Untuk Teresa COCK, ko teruskan la angan2 ko tu. Orang kalau dah jeles ni macam2 dia buat. Haiyaaaa! busuk punyer olang!

Yang Ikhlas,