Berita Harian: Mutakhir

Friday, January 28, 2011

Tinggal 2 Hari Lagi! Tenang Akan Gegar PAS dan PAKATAN RAKYAT!

Hanya tinggal 2 hari lagi untuk rakyat Malaysia melihat satu gegaran kuat di Tenang! Tenang akan menggegar PAKATAN RAKYAT dan PAS khas nya dengan memberikan majoriti lebih dari 5 ribu!

Tak caya? Itu hak korang la, tapi aku amat yakin sebab pertama JOHOR ialah kubu kuat UMNO dan yang kedua BARISAN NASIONAL di bawah D.S. Najib telah berjaya mendapatkan sokongan dan kepercayaan rakyat dengan program 1 MALAYSIA nya. Tahniah D.S. Najib!

Program 1 Malaysia kalau nak di banding dengan mimpi Program 100 Hari Pakatan Rakyat, bagaikan bumi dengan pluto! 1 Malaysia berpijak di alam nyata, sedangkan 100 Hari PR duduk di awang-awangan. Program 100 hari PR ni hanya layak duk dengan Ayah Pin je, sebab sama2 duk kat awan.

Rakyat takkan tertipu buat kali kedua, setelah janji2 KOSONG Pakatan Rakyat di PRU12, adakah anda fikir rakyat masih percayakan mereka?

Lihat pulak PAS, PAS yang sepatutnya join BN sebab BN di pimpin oleh ISLAM, sanggup memilih Pakatan Rakyat yang di pimpin oleh KAFIR dan MUNAFIK LAKNATTULLAH! Kerana apa? Kerana tamakkan kuasa dan dendam! Mereka sanggup menggadai maruah BANGSA dan AGAMA!

Oleh sebab itu lah aku yakin, Tenang akan gegar PAS dengan memberikan majoriti lebih dari 5 ribu! InsyaALLAH! Semoga Tenang akan terus tenang didalam pembangunan dan keberkatan. Takbir!

Yang Ikhlas,