Berita Harian: Mutakhir

Saturday, January 22, 2011

Terlampau Sebuk Mendoakan Sesama Islam MUSNAH, N.ajis Terlupa Tanggungjawab Kepada Rakyat Yang Di Wakilinya.

Penduduk berdemo gesa Nik Aziz baiki jalan

Penduduk di lima buah kampung di Kota Bharu, hari ini mengadakan perhimpunan secara aman mendesak ADUN Cempaka yang juga Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyelesaikan masalah kerosakan jalan di kawasan itu.

Demonstrasi secara aman yang disertai 50 orang wakil penduduk kampung itu berlangsung kira-kira 20 minit di Kampung Pantai Sabak iaitu kawasan yang terletak dalam DUN berkenaan.

Dakwa penduduk, mereka kini tiada daya kerana masalah kerosakan jalan telah berlanjutan hampir tujuh tahun dengan pelbagai aduan telah dipanjangkan kepada pihak terbabit namun sehingga kini tiada jalan penyelesaian.

"Setiap kali aduan dibuat kepada kerajaan negeri, mereka akan datang dan tabur pelbagai janji kemudian terus senyap... apa lagi yang boleh kami buat kerana kami hanya penduduk kampung yang mengharapkan kebajikan kami dibela,” kata Syukri Mokhtar, 50, seorang penduduk Kampung Pantai Sabak.

- Bernama

Apa nak di kata, inilah akibat nya bila N.ajis hanya tahu mengabiskan masa nya dengan MENDOAKAN KEHANCURAN SESAMA UMAT. Inilah ISLAM cara N.ajis @ PAS. Mereka lupa apa tugas WAKIL RAKYAT. Mereka lupa ada masa untuk politik dan ada masa untuk membuat kerja demi kepentingan rakyat yang mereka wakili. Pasti nya PAS akan memutar belitkan cerita ini, tetapi rakyat boleh fikir, kalau dah sampai buat DEMO, makna nya mereka dah muak mengadu la tuh.

Jadi untuk N.ajis khas nya dan PAS am nya, jaga la diri sendiri, rajin2 la menilai diri sendiri sebelum asyik nak mengkritik kerja orang lain. Kita ni manusia, kesilapan bukan asing buat kita. Tapi PAS bila bercakap seperti orang yang tak pernah dan tak akan buat salah. Inilah jadi nya, ALLAH nak tunjuk.

Pengundi TENANG, JOHOR boleh mengambil iktibar dari cerita ini. Bagaimana derang nak berkerja untuk anda sedangkan KETUA mereka sendiri meminggirkan anak buah nya. Jika PAS pilihan anda, apa yang anda akan dapat ialah CERAMAH POLITIK sepanjang tahun! Dan anda akan dapat "keseronokan dan kegembiraan" bila mendengar ceramah mereka yang penuh dengan fitnah, mengaibkan org, mengutuk org, menghina org tanpa kira tempat termasuk lah dalam MASJID!

Yang Ikhlas,