Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, February 22, 2011

Ada Ke Tak DNA Anwar Blowjob Pada Saiful?

Aku malas tul baca pasal putar belit dalam perbicaraan kes liwat si Anwar Blowjob ni. Pasukan pendakwa sepatutnya prepare lebih kemas lagi. Para dr dan pakar2 DNA ke pakar liwat ke sepatutnya lebih teliti dalam menjalankan penyiasatan atau ujian dalam kes berprofil tinggi seperti ini.

Tak boleh buat ujian seperti kes2 biasa. Ini Anwar Blowjob! Bukan sebarang Anwar. Ujian mesti di jalankan mengikut garis panduan. Semua mesti perfect! Sedikit "kebocoran" walaupun tak penting akan di korek oleh pihak pembela.

Kalau di ikut kes ini, terlalu banyak "lubang" dalam ujian dan siasatan yang di buat oleh pihak pendakwa, oleh pihak Polis dan pakar perubatan.

Sekali lagi perlu aku ingatkan, anda semua berhadapan dengan ANWAR BLOWJOB! Ini bukan sebarang Anwar yang korang boleh main2. Adoi!

Ok la ... tapi satu persoalan yang amat penting bagi semua rakyat ialah "ADA ATAU TIDAK DNA ANWAR BLOWJOB PADA SAIFUL????"

Jika ada, maka tak sabit kesalahan pun, rakyat dah dapat tahu, bahawa benarlah ANWAR IBRAHIM SEORANG PELIWAT TEGAR! Takbir!

Yang Ikhlas,