Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, February 22, 2011

Bob Lokman Salahkan Kerajaan Menyebabkan Anaknya Tak Beriman!

Aku baru je tgk video temuramah PAS dgn Bob Lokman yang baru masuk PAS ni. Rupanya dia masuk PAS sebab konon nya anaknya tak beriman desebabkan polisi2 Kerajaan BN.

Aku kesian dgn BOB ni, dia ni mangsa sebenarnya. Memang itu hak dia, tapi aku harap BOB akan sedar bahawa apa yang terjadi kepada keluarga kita, kitalah yang perlu bertanggungjawab. Kenapa nak salahkan orang lain?

Bob Lokman mungkin tak pernah nampak anak2 orang UMNO yang amat baik budi perkerti nya, yang hormatkan orang2 tua, yang sangat2 beriman kepada ALLAH. Mungkin Bob tak nampak atau saja2 buat tak nampak.

Bob Lokman juga ada mengatakan module2 dalam pembelajaran sains contoh nya tak di kaitkan dengan ISLAM. Bob mungkin terlalu sempit otak nya, sebab bukan kah di sekolah juga ada pelajaran AGAMA ISLAM? Atau anak dia lari bila kelas tu? Ontah laaaa

Yang best sampai slogan "Rakyat Di Dahulukan, Pencapaian Di Utamakan" turut menyumbang kepada keputusan Bob untuk masuk PAS dan menjamin dia untuk masuk SYURGA!

Tah la Bob, aku ingat kau ni berpelajaran dan paham untuk memikirkan maksud2 slogan2 tu. Tapi rupanya Bob ni memang layak duduk dalam PAS. Sebab PAS di huni oleh orang2 yang tertipu dengan janji syurga oleh pemimpin nya.

Selamat jalan Bob Lokman. Semoga selepas ini anak2 Bob Lokman akan jadi alim ulama! Aminnnn!

Yang Ikhlas,