Berita Harian: Mutakhir

Thursday, February 24, 2011

HINDRAF Nak Mengganas Lagi Ahad Ini!

Ahad ini satu lagi perhimpunan haram anjuran pertubuhan haram HINDRAF! Jadi seperti yang di sarankan oleh Presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali, pihak berkuasa perlu membenteras kegiatan ini sebelum ia berlaku!

Kita tak nak ujud rasa ketegangan kaum. HINDRAF yang di api oleh Pakatan Rakyat ni suka bermain api. Poster2 yang membabitkan orang Melayu @ UMNO sering di edarkan. Apa yg kita tidak mahu ialah pergaduhan kaum seperti yang berlaku di Kg Medan sedikit masa dahulu.

Menteri KDN juga rajin2 le sua muka tu, paling tidak keluarkan "AMARAN". Dah lama tak dgr amaran oleh Menteri KDN. Aik takkan terlalu takut sehingga AMARAN pun takut nak umumkan?

Ok la, untuk kaum India di negara kita ni, ingatlah kita ni dah duduk aman damai sejak beratus tahun dulu. Janganlah sekarang lu worang mau bikin kacau. Melayu tarak kacau lu, lu worang jangan kacau sama orang Melayu. Kita gaduh2 aaaaa, itu CINA juga untung!

Ok! Bertindak segera pihak berkuasa. Jangan biarkan HINDRAF buat kacau! Takut nanti rakyat ambil tindakan sendiri. Lagi payah.


Yang Ikhlas,