Berita Harian: Mutakhir

Sunday, February 20, 2011

Lagi Ahli HINDRAF Di Tangkap! Tahniah PDRM!

Tahniah di atas tindakan tegas pihak PDRM yang menangkap ahli HINDRAF yang membuat forum HARAM tanpa permit.

Kaum INDIA jangan salah sangka dengan tindakan tegas PDRM ni, HINDRAF sebuah pertubuhan HARAM, buat pulak FORUM HARAM, agenda nya pulak berkaitan isu perkauman! Memang patut di tangkap!

Harap PDRM dapat juga mengambil tindakan keras kepada ahli2 politik yang cuba membangkitkan api pemberontakan ala MESIR di sini. Mereka ini secara terang2 membuat ceramah, menulis di laman2 blog menghasut rakyat untuk memberontak! Ini harus di pandang sirius oleh pihak berkuasa.

Kita sebuah negara demokrasi, kalau lah di takdirkan BN kalah dalam PRU13 nanti, PR pulak jadi pemerintah, aku akur. Kalah dalam sistem demokrasi takder hal. Tapi kalau kalah sebab rakyat jadi pendek otak, bertindak macam bodoh dan mengikut perasaan, AKU TAK SETUJU!

Korang ingat MESIR dahaman sekarang? Setelah MUBARAK di jatuhkan, adakah MESIR sekarang aman? Dan jika lah 6 bulan nanti pilihanraya baru di buat, adakah ada jaminan pemimpin baru yang di lantik tidak akan di gulingkan lagi dengan cara yang sama, iaitu pemberontakan? Lihat Thailand, berapa PM mereka sejak TAKSIN di jatuhkan?

Belaja lah dari kesilapan orang lain. Dan HINDRAF! Tolong lah jangan jadi KELDAI kepada PKR dan DAP. Kaum INDIA di tipu idup2 di Pulau Pinang oleh DAP dan PKR, jadikan itu sebagai pedoman anda untuk memilih kawan.

Yang Ikhlas,