Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, February 8, 2011

Nurul Izzah Nak Buat Jambatan Guna BATANG Kelapa?!?!

Wow, byk betul pakar2 dalam PR ni. Baru je En Tony Pua Lan Chow, Ahli Parlimen Petaling Jaya mengkritik kerajaan berkenaan harga kapal peronda, hari ni Nurul Izzah pula kritik pasal harga jambatan.

Ini tektik terbaru PR. Semua projek2 kerajaan akan mereka nilai. Bagus2, Konon nya nak jaga wang rakyat. Tetapi kita tahu, mereka sebenar nya sakit hati, sebab jika BAPAK DIA (Anwar kaki liwat) PM, projek2 tu pasti akan jadi milik kroni mereka. Tu yg tak senang duduk tu.

Percayalah, jika mereka (Pakatan Rakyat) memerintah negara, projek 10juta jambatan yang Nurul Izzah bisingkan ni, pasti akan jadi 20juta. Tapi tiada sesiapa yang akan bising. Sebab? Pastinya ANWAR kaki liwat akan memberi projek kepada para "pelabur" yang telah byk habis duit untuk politik Anwar ni. Ni la masa nak bayar balik berlipat ganda.

Untuk Nurul Izzah yang berjaya menjadi MP kerana keadaan, baik ko buat je jambatan dari batang kelapa, lebih murah dan ada ciri2 sejarah. Ok? Btw Nurul, enjoy je la masa yg tinggal untuk kau jadi MP ni. This is ur first and last terms sebagai MP. Percayalah, BN akan merampas balik kerusi ko tu. So enjoy je, jgn byk bunyik!

Yang Ikhlas,