Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, February 8, 2011

Anwar Nak Tarik Balik Undi Kaum India.


Wah Anwar kaki liwat dengarnya nak tarik balik undi kaum India menjelang PRU13 nanti. Anwar dah nampak PKR makin kurang pengikut. Penipuan2 Anwar juga sejak kebelakangan ini tak lagi dgn mudah di percayai oleh rakyat.

Orang Melayu telah hilang kepercayaan kepada PKR. Anwar terpaksa menyandarkan PAS untuk cuba menarik undi orang Melayu.

Undi kaum CINA lebih selesa bagi Pakatan Rakyat. Sebab rata2 CINA ni kaum resis yang pasti akan menyokong DAP.

Bagaimana dgn kaum INDIA? Kaum India telah hilang kepercayaan terhadap PKR yang sebelum ini pada mereka merupakan parti yang dapat memperjuangkan nasib mereka. Tetapi disebabkan kerakusan DAP terutama di Pulau Pinang dengan menghalau keluar orang2 Melayu dan India dari Pulau Pinang, maka hari ini kaum India tidak lagi percayakan PKR.

Anwar tahu, jika kaum India tidak menyokong PR, PR akan kehilangan banyak kerusi terutama di Parlimen. Maka akan hancur lah mimpi nya untuk menjadi PM.

Maka Anwar pun sekarang mula nak buat baik dengan kaum India. Isu Interlok, kematian Kugan pasti akan di mainkan. Hati2.

Harapan aku agar KAUM INDIA jangan lah di bodohkan berulang kali. Kene tipu sekali, mungkin sebab kita tak tau, kali kedua mungkin tak sengaja, tapi kalau dah tiga empat dan berkali2 itu nama nya BODOH! Tolonglah jangan kene tipu lagi dengan Anwar Ibrahim ni wahai kawan2 India.

Lu orang mesti ingat apa jadi dekat Kampung Buah Pala. Itu Anwar apa janji sama lu orang? Lagi mau ikut dia ka?

Yang Ikhlas,