Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, February 15, 2011

PAS Sedang Persiap Nak Memberontak Seperti Di Mesir?!?!

Persiap wanita muda tolak kerajaan tindas rakyat
Hazayani Zakaria
KUALA LUMPUR, 14 Feb: Solidariti Wanita Muda Malaysia sedang mendepani cabaran mempersiapkan minda generasi muda untuk menolak kerajaan zalim yang menindas rakyat seperti yang berlaku di Mesir.

Ahli jawatankuasa Muslimat PAS Pusat, Aiman Athirah Al-Jundi berkata, generasi muda khususnya wanita harus menyedari isyarat kebangkitan baru ini dan tidak teragak-agak untuk membuat perubahan ke arah kerajaan yang lebih baik di negara ini.

"Bagi kami Solidariti Wanita Muda Malaysia, apa yang menjadi tanggungjawab kita adalah bagaimana nak mempersiapkan minda khususnya pejuang wanita muda di Malaysia dalam pelbagai ideologi politik masing-masing untuk akhirnya bersiap ke arah kebangkitan ini untuk satu kepentingan iaitu kepentingan rakyat dan keadilan," katanya ketika ditemui ditemui selepas penyerahan nota tahniah kepada rakyat Mesir di Kedutaan Mesir hari ini. - Harakah

---------------------------------------

Ini mengarut apa ni? PAS sedang bersiap sedia untuk memberontak? Apa ke bodoh orang2 PAS nih. Aku naik pening pikir apa yang derang ni fikirkan. Aku mintak KDN dah nampak bende2 BODOH dan merbahaya seperti ini, mesti mengambil tindakan segera dan cepat. Orang2 yang menghasut untuk membuat huru hara di negara kita ni mesti di benteras lebih awal.

Mereka ini KUDIS BUTA yang akan merebak ke merata badan. Mereka ini penghasut dan kita semua tahu betapa FANATIK nya budak2 PAS ni. Kalau pemimpin mereka cakap je, mereka akan percaya bulat2 tanpa ragu. KDN perlu ambil tindakan di atas hasutan2 seperti ni.

Mereka tahu mereka takkan boleh memenangi hati rakyat untuk berjaya ke Putrajaya, jadi ini lah sahaja cara mereka. Menghasut untuk memberontak. Padahal Malaysia ni punya la aman. Mereka sebuk cakap pasal penindasan. Penindasan kepala bapak korang!

Aku ni bukan orang UMNO, aku menjalankan hidup aku tampa perlu berkroni dgn sesiapa, aku tak rasa tertindas pun. Tertindas kepala bapak bodoh korang! Kerajaan zalim? Ni lagi satu nak kene maki. Kalau dah bodoh tu payah nak ckp. Zalim apa? Hospital ubat mahal2 kene bayar berapa? RM1. Zalim? Pokemon! Buku2 sekolah kerajaan bagi pinjaman. Zalim? Masjid, surau, kuil, gereja semua mendapat bantuan kerajaan. Zalim?

PAS ni bodoh tak leh ajar. Tak tau nak ckp pe. PAS MEMANG BODOH! DULU KINI DAN SELAMANYA!

Yang Ikhlas,