Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, February 15, 2011

Siapa John R Malott Nak Komen Pasal Malaysia?

Bekas duta US John R Malott ni kita tahu merupakan kawan baik Anwar Ibrahim. Tapi siapa dia nak komen pasal perkauman di Malaysia. Adakah US bebas dari sifat perkauman? US sehingga sekarang masih ada yang mengamalkan sikap perkauman. Apakah dengan perlantikan Presiden BONEKA si Obama dari kulit hitam itu menunjukkan US bebas dari perkauman?

Jangan nak menyibuk hal negara orang. Obama sebagai satu boneka sahaja untuk menunjukkan kepada rakyat US berkulit hitam yang US mengamalkan kebebasan bersuara dan juga bebas dari perkauman. Tapi adakah itu hakikatnya?

Adakah OBAMA presiden yang bebas membuat polisi? Siapa penasihat2 OBAMA? Adakah OBAMA bebas dari telunjuk ISRAEL? Jadi sebelum korang nak dengar caakap si MALOTT ni, korang fikir la dulu. Jangan orang baling TAIK pun korang nganga mulut terima je.

Malaysiakini dan Pakatan Rakyat mempertikaikan NAZRI yang mahu menghalang MALOTT dari masuk ke tanahair kita. Kenapa perlu pertikaikan? Kita bukan nak halang dia berkata2, dia boleh terus bercerita di akhbar2 US, itu hak dia. Tapi kalau orang menghina, mengutuk dan memburuk2kan kita, adakah kita masih mahu terima dia datang ke rumah kita?

Malott boleh menyalak macam ANJING di luar sana, namun nak datang ke sini, jangan harap! Dia di ban dari negara kita seperti juga orang2 ISRAEL LAKNATULLAH! Dan sedikit nasihat aku kat Pakatan Rakyat terutama Anwar Ibrahim, tolong lah henti menggunakan orang luar untuk memburuk2 kan negara kamu sendiri. Insaflah! Kamu dah tua, bila kamu nak bertaubat?

Yang Ikhlas,