Berita Harian: Mutakhir

Saturday, February 5, 2011

PKR Sudah Tidak Releven! Ketua PKR SABAH Pulak Belah!

Ketua PKR Sabah umum keluar parti, sertai Umno

PKR Sabah yang sedang dibelenggu masalah menerima satu lagi tamparan apabila ketua perhubungan negerinya, Pajudin Nordin mengumumkan keluar dari parti dan berhasrat menyertai Umno.
Pajudin, 42, yang belumpun sebulan memegang jawatan tersebut, membuat pengumuman itu dalam satu sidang akhbar bersama ketua menteri Sabah Datuk Seri Musa Aman, di kediaman rasmi ketua menteri di Sri Gaya, petang tadi.

Beliau berkata keputusan itu dibuat kerana kecewa dengan kepimpinan pusat iaitu ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dan presiden Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail yang tidak serius dalam menangani masalah-masalah dan isu Sabah.

"Saya kesal kerana Datuk Seri Anwar selama ini mengatakan bahawa beliau menghormati hak-hak negeri Sabah, tetapi tingkah lakunya jelas menunjukkan bahawa beliau mengamalkan 'cakap tidak serupa bikin'.

"Maka saya menganggap PKR di Sabah ini sudah tidak relevan untuk kita jadikan sebagai satu parti masa hadapan atau parti yang dikatakan akan menuju ke Putrajaya... Maka saya mengisytiharkan diri keluar dari PKR dan melepaskan semua jawatan saya di dalam parti," katanya. - Malaysiakini

Kesian dan TAKZIAH kepada PKR. Sememang nya PKR bukan sahaja tidak releven di SABAH malah di mana2 pun. Kalau ada di Bangladesh pun dia pasti di tolak. Cuma penyokong bebal je yang masih mahu sokong PKR ni.

Apa yang berlaku memang menggambarkan PKR akan lenyap dan merudum di bumi kita yang tercinta ini. Kenapa? Mudah je, sebab PKR di asas kan bukan untuk memperjuangkan rakyat, tetapi memperjuangkan CITA-CITA ANWAR IBRAHIM UNTUK JADI PM! Itu la sebab parti ni tak mungkin kekal lama.

PKR juga di kepalai oleh 1 orang yang cukup bermasalah! Dah la KUAT MELIWAT dan beliau jugak seorang MUNAFIK! Itulah ANWAR IBRAHIM! Yang menyokong PKR sekarang hanyalah orang yang ada kepentingan. Yang bawah2 tukang buat kecoh dan tukang buat demo tu, semua SI BODOH yang sanggup menggadai maruah BANGSA dan AGAMA! Untuk apa? Untuk si peliwat? BIOL!

Anywayz, tahniah buat Panjudin kerana sudah sedar siapa itu ANWAR IBRAHIM dan PKR. Anda membuat keputusan yang tepat! Yang lain2 tu apa tunggu lagi? Lagi mau jadi BODOH ka?

Yang Ikhlas,