Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, February 8, 2011

Safee Sali Pilih Pasukan TERCOROT Indonesia! Apa kes beb!

Adoi, terkejut gak bila tahu si Safee Sali, penjaring gol terbanyak Piala Suzuki 2010 memilih pasukan bolasepak Indonesia paling corot!

Tahun 2009 Pasukan Pelita Jaya pilihan Safee menduduki tempat ke 15 dari 18 pasukan dalam Liga DJARUM ISL. Tahun lepas (2010) Pelita Jaya menduduki tempat ke 15 dari 15 pasukan dalam liga yang sama! Atau dalam kata lain TERCOROT!

Waduhhh Pak Safee! Apa kes lu pilih team corot2 nih? Waduh waduh! gawat dong! Dah la pilih Indonesia yang amat2 tidak menghormati negara kita, lepas tu pilih lak pasukan COROT! Aku memang tak puas hati ngan Safee ni.

Kalau nak timba ilmu pun biar la di tempat yang betul. Indonesia bukan kuasa besar bolasepak. Kenapa la itu yang kamu pilih. Atau sebab lu ada awek kat Indonesia? Apa2 je la Safee, asal ko bahagia dah.

Fahmi mungkin di hantar ke Jepun untuk ujian pemilihan kelab di sana. Ini baru la kata nak timba ilmu. Dah la Safee, lu kasi spoil la. Jaga2 kat Indonesi tu Safee, kalau lu main teruk, jawab nya balik kene naik kereta kebal la dong.

Yang Ikhlas,