Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, February 8, 2011

Kenapa Pakatan Rakyat Letak PAS di Merlimau? Kenapa Tidak PKR?



Kenapa Pakatan Rakyat meletakkan PAS di Merlimau untuk bertanding dengan Barisan Nasional? Apa fungsi PKR? Kenapa tak letak PKR? Kita tahu DAP tak mahu pun bertanding sebab pengundi CINA hanya 20% sahaja di Merlimau, habis PKR apa kes lak?

Semua tahu Merlimau ialah kubu kuat BN, Anwar si peliwat juga tahu hal ni. Dia takkan nak menggadaikan maruah parti dia di tempat yang dia tahu takkan menang. Jadi dia gunalah SI BODOH PAS yang ANWAR tahu akan menurut segala "PERINTAH" nya.

PAS sebelum ini mengeluarkan kenyataan tidak akan bertanding di Merlimau kerana tahu itu kubu kuat BN dan mahu menumpukan kepada PRU13. Tapi kita semua tahu, PAS ialah hamba suruhan Pakatan Rakyat je, atau kata P.Ramlee "PECACAI TUA PENGANGKAT NAJIS". PAS takkan mampu menolak arahan Anwar.

DAP pulak akan duduk lepak je dan melihat gelagat dua ekor budak BODOH iaitu PKR dan PAS yang kemaruk nak kan kuasa. Padahal PAS dan PKR sebenarnya balaci atau hamba kepada DAP yang sedang dalam proses menjadikan Malaysia seperti SINGAPORK!

Hara rakyat nampak muslihat2 badut2 nih.

Yang Ikhlas,