Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, February 9, 2011

Setelah 4 Hari Berfikir, PKR Dah Jumpa AUTA (TIPU) Hal PKR Sabah.

Pada 5hb Feb 2011 Ketua PKR Sabah, Pajudin Nordin umum keluar PKR kerana beliau kecewa dengan kepimpinan pusat PKR. Hari ini setelah 4 hari berhempas pulas memikirkan apa nak AUTA (TIPU) kes PKR di Sabah ni, mereka telah dpt idea.

Kira lambat jugak kali ni mereka nak keluar dengan AUTA mereka. "Cerita" mereka ialah Pajudin sebenarnya tidak mendapat sokongan dari cabang2 PKR di Sabah. Cabang ke dahan ke apa2 la. Kira Pajudin ni lari sebelum di jatuhkan la.

Wow! Tahniah "double A"! Dapat jugak idea korang yer. Double A tahu kan? Anwar dan Azmin le. Kak Wan bukan tahu apa2 yang jadi dalam PKR pun. So kira kreatif jugak Double A ni. Masih nak meninggikan kepala! Masih nak tunjuk gagah!

Tah la, wahai rakyat Malaysia, tak boleh kah anda berfikir? Cuba tgk berapa banyak "pemimpin2 atasan" mereka yang keluar parti? Pemimpin atasan tau! Bukan pemimpin cabang ke dahan ke. Yang keluar semua orang2 kuat Anwar. Pengasas2 PKR pun dah byk keluar!

Jadi soalan aku, apa yang korang duk di bawah ni tahu? Kalau orang yang rapat dengan Anwar ni dah tak percaya dia, korang apa lagi tunggu? Penyokong2 tegar PKR ni, apa yang korang tahu tentang perjuangan? Aku harap korang tengoklah ceramah2 Ezam. Dialah orang kanan Anwar yang sanggup masuk penjara sebab Anwar. Korang sanggup? Dia pun dah keluar PKR setelah tahu rahsia Anwar! Korang apa tahu?

Untuk Double A (Anwar dan Azmin) penipuan2 cerita2 dongeng korang tidak lagi boleh di terima rakyat dengan membabi buta seperti dua tiga tahun lepas. Rakyat dah nampak tembelang korang. Mulai sekarang, kami bukan mahu dengar cerita, kami mahu bukti sahih!

Kalau kata PM ambil rasuah ratusan juta, mana bukti? Kalau kata UMNO byk makan duit rakyat, mana bukti? Nama kami nak percaya bulat2 cakap korang ... PI MAMPOS LA! Mati hidup balik pun kami tak caya. Tony Pua, apa macam CINA BALACI SINGAPORK? Diam kene bedal sebab cerita karut pasal kapal peronda TLDM!

Tarak bukti jgn cerita la. PKR ni sebuah parti yang di pimpin oleh DRAMA KING! Dan mereka2 pulak di kelilingi oleh badut2 yang BODOH dan hanya mengikut perintah!

Yang Ikhlas,