Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, February 9, 2011

PAS Nak Letak Calon Awek Popular Di Merlimau.

PAS mahu meletakkan calon popular termasuk kemungkinan seorang awek. Adakah awek kali ini seorang anak dara? Janda? Atau bini orang? Adakah mungkin calon popular ini di ambil dari rancangan2 realiti TV? Atau bekas penyanyi yang terkenal mungkin?

Tah la, mereka kali ini mengikut cara PM kita. Mereka juga turut mahu meletakkan calon yang "BOLEH MENANG" Tapi sayang. PAS dah tiada pejuangan yang tetap. Jika dulu ISLAM menjadi perjuangan, tapi sekarang mereka menafikan nya.

Jadi adakah rakyat mahu memilih sebuah parti yang tidak ada perjuangan? Kita boleh lihat di Selangor, Penang dan sedikit masa dulu di Perak. Apa sudah dan sedang terjadi? Mereka menjadi BONEKA mainan DAP. Di Pulau Pinang DAP bermaharajalela dan dlm proses menghalau keluar MELAYU dan INDIA. Di Selangor DAP sedang menarik tali pada boneka mereka iaitu KHALID GAGAP @ PKR.

Lihat sahaja "pakatan" mereka. Bila bertanding masih dengan logo masing2. Logo pun mereka tak dapat bersatu, inikan pulak nak menyatukan rakyat!

Untuk PAS, sudah2 lah sesat tu. Dah jauh dah sesat tu. Marilah ke pangkal jalan. Kalau taknak join UMNO pun, keluarlah dari Pakatan Rakyat tu. Percayalah mereka tiada niat nak berkongsi dengan anda. PAS hanya batu loncatan untuk mereka mencapai cita2 mereka.

Setelah mereka dapat apa yang mereka mahukan, percayalah, PAS akan di pinggirkan! Melayu akan di hapuskan. Islam akan mereka perlekehkan. DAP adalah parti anak kepada PAP di SINGAPORK. Berhati-hatilah.

Sekali terlepas ke tangan mereka, kita tidak akan dapat kembali apa yang kita ada sekarang.

Yang Ikhlas,