Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, March 29, 2011

Kenapa Perlu Desak Kerajaan Tangkap Datuk T?

Pembangkang tak habis2 mendesak kerajaan untuk menangkap Datuk T kerana menayangkan video lucah. Apa punya BODOH lah, mereka tu nak membongkar perbuatan jijik orang dalam video tu, habis nak buat camne? Cukup ke dgn tunjuk cover dvd tu je? Makahai bodoh! Mestilah di tunjuk supaya orang tahu apa yg nak di bongkarkan.

Kenapa takut? Dan kenapa dengan laju betul sebelumpun siasatan keatas video tu di lakukan, penyokong2 tegar Pakatan Rakyat mengatakan video tu satu penipuan? Mana mereka tahu? Hanya sebilangan rakyat Malaysia yg dah melihat video ni, jadi tak perlu la komen video tu tipu ke betul ke.

Saranan Datuk T, agar suruhanjaya di raja di tubuhkan untuk menyiasat dakwaan mereka tu memang patut dan wajar. Jika pemimpin melakukan sesuatu yg salah, tugas rakyat untuk memaklumkan kepada semua. Ini pemimpin bukan org biasa. Bukan niat Datuk T untuk mengaibkan, tapi mereka mahu rakyat tahu akan gelagat atau perangai BUSUK pemimpin berkenaan.

Teknologi dah maju sekarang, pihak berkuasa pasti boleh menyiasat ketulenan video berkenaan. Kalau bukan "DIA" so kita lupakan je la, tapi apa kata kalau betul2 "DIA"? Adakah anda mahu menjulang dan menjilat buntot seorang pemimpin yang gemar melakukan maksiat? Anda taknak tahu kebenaran nya?

Dalam kes meliwat Saiful, sepatutnya kita mahu cepatkan kes agar "DIA" boleh membersihkan nama nya, ini tak, ramai penyokongnya mahu kes tersebut di lambatkan, atau di buang sahaja. Tidakkah anda mahu tahu kebenaran nya?

Dan sebelum N.ajis berdoa menghapuskan saudara seagama nya, apa kata doakan agar di turunkan bala ke atas Anwar Ibrahim sekirannya dia benar2 melakukan LIWAT TERHADAP SAIFUL. Adakah N.ajis berani membuat solat hajat sebegini?

Yang Ikhlas,