Berita Harian: Mutakhir

Monday, March 21, 2011

Lemah Sgt Kah Undang-Undang Negara Sehingga Anwar Tetap Tidak Benarkan DNA Nya Di Ambil?

Adakah begitu lemah kuasa @ undang2 negara kita sehingga Anwar Blowjob berdegil untuk memberikan DNA nya? Kenapa tidak mahkamah mengeluarkan waran agar mamat tu di paksa untuk memberi DNA nya? Aku heran tul. Adakah Anwar Blowjob ni ABOVE THE LAW? Adakah dia lebih berkuasa dari Raja2 Melayu? Adakah dia lebih berkuasa dari segala hakim2 yang ada dalam Malaysia ini?

Di mana letaknya kekuasaan undang2 jika hendak mendapatkan DNA Anwar Blowjob pun kita tak boleh lakukan? Kalau lah begitu lemah, kita wajib memperkuatkan nya. Negara kita sebuah negara berdaulat, gubal semula undang2 agar mahkamah di beri kuasa dalam hal ini.

Jika Anwar Blowjob takut DNA nya tidak di analisis dengan betul, suruh sahaja wakil pakar DNA mereka untuk monitor kerja2 analisis yang di buat oleh pakar kita. Biar dua2 pihak puas hati. Kenapa Anwar takut?

Bak kata pepatah Melayu, "BERANI KERANA BENAR, TAKUT KERANA SALAH"

Sendiri mau ingat la. Amacam PAS, lagi mau jilat ka buntot Anwar Blowjob yang terang2 meliwat Saiful? Aritu Anwar Blowjob takut nak bersumpah, kali ni takut nak bagi DNA. Apa lagi bukti yang korang nak?

Yang Ikhlas,