Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, March 23, 2011

DNA Lelaki "Y" Dan Chinadoll

Pada aku kita perlu tumpukan perhatian lebih pada penyerahan DNA oleh Anwar Ibrahim untuk di padankan dengan DNA Lelaki "Y" yang di dapati di dalam dubur Saiful. Walaupun sudah di sahkan oleh pakar DNA yang DNA Lelaki Y sepadan dengan DNA yang di ambil dari Botol Minum, Tuala dan Rabut @ Bulu kepunyaan Anwar di dalam lokap polis, kita masih perlu mendapatkan DNA fresh dari Anwar bagi memuaskan hati para pengikut tegar beliau.

Cerita Anwar dan Chinadoll ni memang penting tapi lebih baik selesaikan kes liwat Anwar ni dulu. Walaupun aku rasa pengikut2 dan penyokong Anwar ni amat bengong sebab dah terang2 mamat ni peliwat masih di sokong. Kita perlu juga memberi keyakinan kepada mereka bahawa orang yang mereka sanjung selama ini ialah seorang PELIWAT TEGAR!

Lagipun video chinadoll ni belum pun di hebahkan, boleh kata semua kita belum lihat sendiri video tu, apa yg perlu nak kecoh2. Kes liwat dia, ini matlamat utama. Sian si Saiful merana sepanjang perbicaraan. Macam2 orang buat kat dia, kita perlu selesaikan hal ni dengan segera. Nasib dan hak Saiful perlu di pertahankan.

So Anwar Blowjob MANA LU PUNYER DNA! Takut sebab memang salah la tu! Makahai! Harkkkk tuiiiii!

Yang Ikhlas,