Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, March 2, 2011

PAS Dah Sesat Begitu Jauh! Sampai Ke Mekah Mendoakan BALA Sesama Islam!

Aku mula2 terkejut bila baca tulisan blogger PAS iaitu Tulang Besi. Ada juga manusia yg mengaku ISLAM tapi buat bende2 camni yer? PAS oh PAS. Apa nak jadi ni? Samapi ke Mekah mendoakan bala kepada sesama ISLAM!

Wow! Tahniah! Tindakan fanatik camni yang membuka mata rakyat. Aku yang tak berjanggut dan berserban ni pun seumur hidup tak pernah mendoakan keburukan kepada sesiapa pun.

Tapi tak pe. Takde apa yang perlu kita takut pun, yang benar tetap benar. Yang salah tetap salah. Biarlah mereka fikir dan lakukan apa yg mereka nak. Sesiapa pun bleh bercakap dan berdoa. Kita juga boleh berdoa. Kita hanya perlu berserah pada ALLAH. ALLAH maha mengetahui. Kalau mamat biol ni duduk dalam KAABAH sekali pun, tak menjamin doa nya di tunaikan.

Ada fanatik yang komen post Tulang Besi ni kata tunggu dalam 2 minggu dan mereka akan dapat lihat hasilnya. Kalau camtu kita juga akan melihat hasil nya. Jangan nanti doa tu berbalik ke diri sendiri dah la kan Tulang Besi? Kami juga berdoa kepada ALLAH yang sama, kita lihat lah nanti doa siapa yang di kabul kan.

Begitu jauh sesat fanatik2 PAS ni. Orang menunaikan UMRAH @ HAJI untuk berbuat sebanyak mana amal dan mendoakan yang baik2, tapi mereka pergi sana mendoakan BALA kepada sesama saudara ISLAM mereka sendiri. Sedarlah wahai para fanatik PAS sebelum terlambat.

Yang Ikhlas,