Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, March 2, 2011

Perbicaraan Dalam Perbicaraan. Karpal Berjaya MELIWATKAN Sedikit Perbicaraan Kes Liwat Anwar. Tahniah!


Karpal telah berjaya MELIWATKAN perbicaraan kes liwat Anwar Blowjob dengan permohonan nya untuk mengadakan "Perbicaraan Dalam Perbicaraan" di luluskan oleh hakim Y.A. Datuk Mohd Zabidin Mohd Diah.

Ini bagi menentukan samada Anwar Blowjob di tahan dan di lokapkan secara sah dan juga bahan bukti di ambil secara adil.

Pada aku apa yg nak susah sgt, sekarang sahaja mahkamah mengarahkan DNA Anwar di ambil dan di kaji. Bukan makan masa lama pun. So kita dapat DNA fresh dari Anwar Blowjob dan bandingkan dengan DNA "Lelaki Y" yang di jumpai dalam dubur Saiful tu.

Anwar Blowjob ada berani ka nak kasik test DNA dia? Hehehe mati hidup balik pun dia akan cuba mengelak. Sebab dia tahu "Lelaki Y" tu ialah dia. Kalau dia tak buat pesal dia taknak bagi DNA nya secara sukarela kepada pihak berkuasa? Kenapa dia takut walupun di ajak bersumpah?

Apa lagi ni Anwar Blowjob. Walau pun ko di takdirkan lepas dari tuduhan tu, rakyat dah tahu kamu memang PELIWAT la gayboy! Usah harap la kamu dapat jadi PM. Dan selepas PRU13 nanti, bila kamu kalah, kamu pasti akan cuba nak menghuru harakan negara kita. Masa tu harap2 Pm akan ambil tindakan segera, jangan harap kat Menteri KDN si BAPOK Hishammuddin tu. Dia tu tarak telor!

Anwar Blowjob ... ingat tak lagu "Umpama Mimpi Dalam Mimpi" keh keh keh

Yang Ikhlas,