Berita Harian: Mutakhir

Friday, March 4, 2011

PAS Merlimau Terima SMS Ugutan! Tektik LAPOK!

SMS tersebut berbunyi “Geng Jebat Derhaka akan terus mengganas di ceramah-ceramah PR (Pakatan Rakyat) yang menjadi pentas memecah-belahkan Melayu, sekiranya anda mahu kejadian pecah kenderaan di (Kampung) Chinchin dan Jalan Pahlawan berulang, hadirlah ke ceramah-ceramah PR pada malam ini dan seterusnya... awas keselamatan kenderaan anda tidak terjamin”.

Kata Yuhaizat, “Saya yakin ugutan ini datang dari pihak Umno-BN kerana sebelum ini saya pernah menerims SMS dari nombor yang sama berbunyi ‘TPM (Timbalan Perdana Menteri) bayau (bayar) makan minum di Chinchin supaya halal dan dia tak amik (ambil) kesempatan macam (Datuk) Nik (Abdul) Aziz (Nik Mat)... naik haji pun nak free (percuma)... nak orang sponsor (taja)... itu rasuah namanya dan tak ikut sunah nabi... sah ke hajinya? - Malaysianinsider

-------------------------------------------

Hehehe ! Sapa la bodoh sangat nak ugut derang ni? UMNO @ BN InsyaALLAH akan menang besar di situ. Dan peluang menang tu amat cerah sekali, pehal pulak nak ugut2 derang ni? Takder makna!

Ini semua tektik kotor mainan PAS. Mereka ni dah pandai menipu dan pandai berlakon. Sapa lah nak buang masa ugut mereka ni di kawasan yang BN boleh kata PASTI akan menang?

Sudah2 la PAS. Berkempen lah secara baik. Jangan buat cerita2 sedih nih. Kamu memang suka buat gimik. Ni mesti dah merasa dirinya akan kalah. So nak rekacipta sebab la nih. Nanti boleh la kata, pengundi takut nak undi PAS sebab derang kene ugut! hehehe tektik lapok!

Yang Ikhlas,