Berita Harian: Mutakhir

Saturday, March 5, 2011

Selamat Mengundi Kerdau & Merlimau! Jangan Lupa Undi BN!

Takde apa yg boleh di buat skrg kecuali berserah kepada pengundi di Kerdau & Merlimau dan bertawakal semoga ALLAH merestui perjuangan kita. Barisan Nasional telah menjalankan tanggungjawab kepada semua rakyat tak kira bangsa dan agama. Samaada anda mahu mengakui nya atau tidak itu terpulang kepada anda.

Malaysia jangan sesekali di samakan dengan Mesir. Kita bukan bersikap kuku besi, rakyat kita juga tidak tertindas. Yang kata rakyat kita tertindas hanya pihak pembangkang je iaitu Pakatan Rakyat.

Anda sendiri boleh menilai, adakah kerajaan BN menindas kaum lain atau penganut agama lain? Adakah kerajaan BN menghalang kebebasan beragama? Adakah kerajaan BN tidak membenarkan pembinaan Kuil atau Gereja? Dan point yg paling penting bolehkah bangsa yang di katakan di tindas boleh memenuhi senarai 10 orang terkaya di Malaysia?

Sebenarnya tiada sesiapa pun tertindas, itu hanya mainan politik Pakatan Rakyat yang sememangnya gemar menipu rakyat.

Ok la cakap byk pun tak guna kan. Esok hari mengundi. Mari kita buktikan kepada Pakatan Rakyat yang rakyat Malaysia tidak boleh menerima pembangkang yang tidak bermoral dan tidak mengutamakan rakyat. Kita tak boleh terima pembangkang yang hanya mahukan kuasa dan sebuk dengan mencari salah org lain. Kita takboleh terima pembangkang yang sanggup menggadaikan maruah bangsa dan agama semata2 untuk kepentingan diri.

Mari buktikan kepada mereka! UNDILAH BARISAN NASIONAL! Takbir!

Yang Ikhlas,