Berita Harian: Mutakhir

Monday, March 7, 2011

TAHNIAH YB Roslan dan Tuan Syed !! Tumpuan Beralih Ke PRU13.

Seperti yang dijangka, BN menyapu bersih 2 prk ni dengan bergaya. Tetapi, janganlah ini menjadi kayu ukur penerimaan rakyat terhadap kerajaan BN. Sebab PRK ini merupakan di kawasan kubu kuat UMNO @ BN.

Tumpuan atau matlamat utama kita ialah untuk merampas kambali sekurang2 nya 2 negeri di bawah PR iaitu Selangor dan Kedah. Kelantan dan Pulau Pinang agak sukar sebab di Pulau Pinang majoriti nya ialah orang2 CINA manakala di Kelantan di penuhi dengan fanatik PAS.

Apa pun kemenagan di prk2 ni boleh di buat rumusan bahawa sokongan rakyat terhadap BN adalah lebih kuat berbanding PRU12 yang lepas. Faktor utama ialah peralihan kuasa dari PAK LAH kepada D.S. Najib, dan program 1 Malaysia idea PM kita yang makin di terima rakyat.

PRU13 nanti pasti lebih menarik dan penuh debaran. Kalau di PRU12, terlampau byk keputusan2 upset. Beberapa nama terkenal turut tumbang di tangan budak2 hingusan Pakatan Rakyat. Tetapi senario tersebut pasti akan berubah di PRU13 nanti. Insyaallah BN akan mandapat kemenangan lebih bergaya di PRU13 nanti. Aminnnnn!

Yang Ikhlas,