Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, March 8, 2011

Tiga Barang Bukti Penting Di Tolak Mahkamah! Tetapi Anwar Ibrahim SAH SEORANG PELIWAT!

KUALA LUMPUR, 8 Mac — Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohd Zabidin Mohd Diah memutuskan sampel DNA telah diambil secara tidak sah dari lokap Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang ditahan satu malam pada Julai 2008, dan ia akan dikeluarkan daripada senarai bahan bukti kes liwat Ketua Umum Pakatan Rakyat itu.

Ini bermakna tuala “Good Morning”, berus gigi dan botol air mineral serta sampel-sampel DNA yang diperoleh daripada ketiga-tiga barang itu tidak boleh digunakan sebagai bukti terhadap Anwar.

“Saya memutuskan dalam kes ini, sampel-sampel DNA daripada tiga barang ini — tuala Good Morning, botol air dan berus gigi diambil menggunakan cara tidak sah daripada tertuduh . . . dan, dikeluarkan daripada sebahagian daripada bahan bukti,” kata beliau hari ini. - Malaysianinsider

-----------------------------------------------------

Wahhh, nampak nya Anwar Blowjob dapat la bernafas sikit bila mahkamah telah menolak 3 barang bukti yang amat penting ini. Sekarang ni, apakata pihak pembela memohon mahkamah memerintahkan Anwar Blowjob memberi kebenaran agar pakar DNA mengambil sampel DNA nya untuk di bandingkan dengan DNA "LELAKI Y" yang di temui dalam dubur Saiful.

Ada berani ka Anwar Blowjob? Ceh! Rakyat semua perlu buka mata sekarang, ANWAR IBRAHIM ialah seorang peliwat! Ini di sahkan oleh pakar DNA yang mengesahkan DNA pada brg bukti tu sama dengan DNA lelaki Y! Sah atau tidak cara ambil DNA tu cerita lain.

Kita rakyat ni bukan kesah sgt sama ada sah ke tak cara polis ambil DNA Anwar ni, sebab ANWAR tak nak bagi secara sukarela, pihak polis terpaksa ambil cara tu. Apa pun yg penting kita tahu bekas air liur yg terdapat pada botol minuman itu pun dah cukup untuk mendapatkan profil DNA sesaorang.

Jadi walupun hakim menolak keterangan ahli kimia Nor Aidora Saedon yang mengesahkan DNA di brg2 tu sama dgn Lelaki Y, kita rakyat dah tahu "Lelaki Y" itu ialah ANWAR IBRAHIM! OOOhhhh yeahhhhh!

Anwar Ibrahim sah seorang peliwat!

Yang Ikhlas,