Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, March 8, 2011

SAIFUDDIN Yang Amat Kurang Hajar Dan Tidak Mengenang Budi! Hak Tui!

Papa Gomo : Salam Dato, macam mana dengan perjumpaan kita bagi menjelaskan isu Pilihanraya kampus?
Tim Menteri: Takpelah awak semua Balun saya
Papa Gomo: Mana ada kami balun, kami menegur kerana isu tersebut pada anggapan kami para Blogger adalah besar
Tim Menteri: U All Balun bukan nya Tegur
Papa Gomo: Kalau kita balun kita balun betul betul, kita tak faham apa yang Dato nak bawak dalam menyokong AUKU dan Pro M
Tim Menteri: "U all Not Intelligent, This Is NEW POLITICS"
Papa Gomo: New Politics? Kalau New Politics Kenapa Pro M boleh menang?
Tim Menteri: I dah maklum dalam Mesyuarat MT pasal U all balun I. U all tak Gentleman"
Papa Gomo: Kalau saya tak Gentleman saya tak datang tegur Dato, Bukan kita Balun pun"
Tim Menteri: "Jangan Sampai I Balun U All Blogger, Tunggu masa je"

-----------------------------------

Huh! PAPA GOMO! Aku di belakang kau 200%! Memang amat kurang ajar menteri ni. Tak sedar diri. Dia ni lupa siapa yang menepis setiap tohmahan2 pembangkang di internet. Dia ni tak sedar betapa kita ni habiskan duit poket sendiri untuk menyokong dia secara umumnya.

Inilah gunting dalam lipatan. Jika D.S. Najib perlu memikirkan untuk menggugurkan mamat ni dari senarai calon PRU13 nanti. Dia ni amat tidak berterima kasih dengan blogger2 ni. Aku harap2 betul la blogger2 PRO BN ni di beri la sedikit kredit di atas kejayaan BN dalam pilihanraya. Kita masing2 memainkan peranan, kalau calon2 sebuk bertemu rakyat, para blogger sebuk menerangkan kebenaran kepada rakyat melalui internet.

Lihat sahaja laman GAP, PAPA GOMO, PARPU KARI, UNSPINNER dan lain2 nama besar blogger pro BN, hit laman mereka berjuta2! Sehingga sekarang ni laman blogg pro BN mengatasi ranking blogger Pakatan Rakyat. Berilah sedikit kredit kepada kami ni. Hargailah usaha2 kami ni. Aku tak kisah kalau blog2 kecil macam blog aku ni, tapi blog2 gergasi pro BN tu, berilah kredit kepada mereka.

Dulu Pakatan Rakyat menguasai perang di alam cyber. Tapi berkat usaha para blogger pro BN, maka hari ini BN telah berjaya menguasai perang alam cyber.

SAIFUDDIN PERLU BERUNDUR!

Yang Ikhlas,