Berita Harian: Mutakhir

Monday, April 18, 2011

Bangun Bersatu Lah Orang-Orang Melayu Sebelum Terlambat

Saranan aku, BERSATU LAH WAHAI ORANG2 MELAYU! Sebelum kita semua terlambat dan menyesal. Mungkin nampak macam perkauman kata2 aku ni, tapi tidakkah korang nampak akan SIKAP PERKAUMAN ORANG2 CINA? Tau korang saja2 buat tak nampak sebab korang mengejar impian kuasa dunia?

Tidakkah korang nampak apa yg sedang berlaku di depan mata korang sendiri hari ini? Sampai masa nya kita bersatu! Dan kita bukan mahu menghapuskan mereka atau hak2 mereka (CINA dan INDIA dan LAIN2) kita cuma mahu HAK ORANG MELAYU di pelihara, itu sahaja.

Kita boleh lihat bagaimana CINA SINGAPORE menjaga hak orang Melayu, hak kaum yang membuka SINGAPORE! Apa jadi dengan Melayu Singapore? Memang hidup senang, negara bersih tapi mereka duduk di bawah telunjuk KAUM CINA! Nak azan pun nak kene dapat permit. Adakah itu yg kita mahu terjadi di Malaysia?

Adakah orang2 Melayu Malaysia telah bersedia untuk menjadi HAMBA ORANG2 CINA? Sedangkan sekarang mereka belum berkuasa, mereka telah hidup mewah dan menjadi pemegang kuasa ekonomi negara, dan berapa byk orang2 Melayu menjadi pekerja2 mereka. Tapi mereka tamak, tak cukup kuasa ekonomi, mereka mahu kuasa MUTLAK memerintah negara!

Sampai bila anda baru nak sedar? Ingat anak cucu kita nanti, dimana tempat mereka nanti jika kita bertuankan orang2 CINA?

Yang Ikhlas,