Berita Harian: Mutakhir

Friday, April 29, 2011

Pakatan Rakyat Ada 2 Set Hukum Islam.

Ini yg membuatkan aku rasa nak tergelak. Bukan rasa je, dah tergelak pun!

Kah kah kah
Kah kah kah
Kah kah kah

Aku heran Pakatan Rakyat ni, bila ada bukti kukuh, misal nya Saiful dan Video seks Anwar VS Chinadoll derang kata tak baik la fitnah, politik lucah la, mengaibkan orang la, sampai imam masjid pun sebuk hal ni, terlondeh2 la. Cait! Walaupun ini bukan kerja BN derang takruk BN pesal? Sedangkan Saiful tu asal nya orang sapa? Datuk Eskay tu asal nyer kawan baik sapa? Korang lupa ke?

Dan kenapa pulak bila korang aibkan pemimpin2 UMNO, menuduh tanpa ada bukti, siap melukis kartun hari2 mengaibkan pemimpin2 UMNO tak berdosa pulak yer? Hmmm Aku rasa, budak2 BODOH Pakatan Rakyat ni ada 2 set AL QURAN kut. 1 untuk membela perbuatan mereka, 1 lagi untuk menghukum orang lain walaupun bende yang sama mereka buat.

N.ajis pernah kafirkan orang2 UMNO ... OK? N.ajis juga pernah kata undi PAS masuk syurga ... OK? N.ajis pernah kata PADAN MUKA kat perempuan yang kene rogol ... OK? N.ajis pernah kata maki hamun orang ni boleh ALLAH pun maki orang ... OK? Anwar pernah memfitnah Najib ambil RM500 juta tanpa sebarang bukti ... OK? Anwar pernah kata Najib dan Rosmah ada kaitan dgn kes bunuh pelacur Altantuya tanpa sebarang bukti ... OK? Anwar tidak mahu bersumpah tidak meliwat Saiful ... OK? Anwar juga tidak mahu bersumpah tidak menghentam pelacur cina tu ... OK?

Kalau kamu semua orang ISLAM, dan percaya akan hukum hakam ISLAM, maka kamu pastinya turut terfikir apakah contoh2 di atas ni wajar di lakukan oleh seorang ISLAM?

Wahai Anwar, tak payah la nak marah2 pemberita, aku akan turut katakan Saiful dan video tu tipu jika kamu BERSUMPAH LAKNAT DENGAN NAMA ALLAH yang kamu tak melakukan perkara tu. Ada berani ka Anwar?

Yang Ikhlas,