Berita Harian: Mutakhir

Monday, May 2, 2011

Husam Dah Salah Cakap, Melekit La Jubor Ko Husam!

Di sebabkan nak tunjuk pandai, si Husam dah tersilap cakap dan mencabar Datuk T untuk mengambil ujian poligraf bagi membuktikan ke sahihan video seks PAPA HEBAT VS CHINADOLL.

----------------------------------
BANDAR PUTRA – Anggota Jawatankuasa Pas Pusat, Datuk Husam Musa mencabar trio ‘Datuk T’ menjalani ujian poligraf bagi mengesan sama ada mereka berbohong atau tidak dalam isu video seks yang mengaitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Beliau yang juga Exco Kerajaan Negeri Kelantan berkata, ujian itu perlu dilakukan bagi membolehkan dakwaan mereka itu benar-benar boleh dipercayai dan bukan sekadar tindakan terdesak untuk kepentingan politik murahan.

“Kalau Datuk T betul, saya cadangkan adakan ujian poligraf untuk memastikan mereka tidak berbohong 9mengenai isu video aksi seks). Ujian perlu dilakukan secara terbuka dengan dihadiri panel-panel pakar,” katanya ketika merasmikan Muktamar Dewan Pemuda Pas Johor, di sini. - Sinar Harian
------------------------------------

Alamak Husam, habis la ko kene suntot ngan Anwar lepas ni! Ko giler ke! Datuk Eskay kalau berani bersumpah laknat dgn nama ALLAH, apatah pulak nak ujian poligraf. Bodoh tul Husam ni. Atau Husam sengaja nak kenekan Anwar Ibrahim? Hahaha ada kemungkinan jugak tu.

Anywayz yg pasti nya jubor Husam pasti di cili oleh Anwar sebab gatai2 cabar Eskay. Eskay pulak tentu takde masalah. Tapi mahukah Anwar ambil ujian tu bersama? Hmmmm MATI HIDUP BALIK PUN ANWAR TAKKAN LAKUKAN!!!

Satu lagi persoalan, jika Eskay ambil ujian tu dan lulus dengan cemerlang, apa pulak tindakan PAS selepas itu? Adakah mereka akan terus menyokong seorang PELIWAT dan PENGIAT PELACURAN demi kuasa dunia?? Atau mereka akan tinggalkan Pakatan Rakyat demi Agama dan Bangsa??

Kita lihat spin dari mereka selepas ini .... tungguuuuuu

Yang Ikhlas,