Berita Harian: Mutakhir

Monday, May 2, 2011

Pakatan Rakyat Akan Menang 2/3 DUN Selangor Di PRU Akan Datang!

Pakatan Rakyat akan memenangi 2/3 kerusi DUN Selangor di PRU akan dtg! Begitu la kompiden nya Suhaimi yg di jaga oleh Mak Lampir membuat kenyataan akhbar. Dahsyat sungguh! Walaupun PKR dan Pakatan Rakyat di pimpin oleh seorang PELIWAT dan PELANGGAN PELACUR mereka masih yakin dapat menang besar di PRU akan datang.

Tapi kita kene kagum dengan semangat mereka ni. UMNO dan BN juga mesti kompiden macam mereka ni tapi jangan lak over kompiden yer, kang terkangkang! Untuk UMNO dan BN ni tak payah la nak keluar kenyataan macam derang ni, kita buat kerja kasik rakyat dapat merasa yang kita ni ada kegunaan untuk mereka. Biarlah PR berpolitik sepanjang masa, kita buat kerja demi rakyat dan negara.

Dan PKR kene ingat, parti korang tu dah goyang. Dan kemungkinan besar akan telungkup, mana korang nak lari nanti? Mampukah korang lari ke luar negara macam Anwar Ibrahim? Ada duit ke? Atau korang nak masuk PAS? atau masuk DAP? Atau akan timbul satu lagi parti baru PTM ... Parti Tidak Meliwat? BTW BILA ANWAR IBRAHIM NAK BERSUMPAH LAKNAT????

Yang Ikhlas,