Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, May 10, 2011

Menteri KDN Hishammuddin WAJIB Ditukarkan Ke Kementerian Lain!



Aku sokong 200% seperti saranan GAP dan PANEH MIANG agar Hishammuddin letak jawatan KDN atau pindahkan ke kementerian lain yg lebih sesuai dengan JIWA beliau. Kita bukan nak menteri KDN yang hanya pandai GELAK DGN MULUT SEBESAR ALAM dan PANDAI MENCIUM KERIS sahaja! Kita perlukan Menteri KDN yg tegas dan berwibawa. Kementerian Dalam Negeri merupakan satu kementerian yg amat penting dan secara langsung memancarkan IMEJ kepimpinan negara.

KDN juga perlu tegas dan wibawa untuk memberi jaminan kepada rakyat yang negara kita ni masih dalam kawalan dan selamat. Imej itu juga lah yg akan di lihat oleh pelabur2 asing. Tapi kalau pak menteri nya dah macam PONDAN TUA dan takut nak ambil tindakan, macam mana nak jamin keselamatan kepada rakyat?

Tak habis2 dengan AMARAN! Ini penyakit mantan PM kita Pak Lah dulu, AMARAN 24jam! Tapi kene main dan di malukan oleh pembangkang. Anywayz perkara ni dah lama aku cadangkan, tapi kali ni bro2 yg lebih berpengaruh cakap mungkin akan mendapat perhatian orang2 atasa.

Hishammuddin dah cukup memburukkan imej negara dan imej pasukan keselamatan negara kita. Sekarang orang ramai terutama pembangkang (Pakatan Rakyat) tanpa segan silu atau rasa takut mengkritik pihak PDRM. Kes video Anwar, mereka dengan suka hati mak bapak derang menuduh PDRM di belakang penyebaran video tersebut.

Namewee punyer hal jangan cakap la. Kasik naik darah umat Melayu je. Banyak lagi isu2 yg tiada di ambil tindakan oleh menteri KDN kita ni. Beliau juga amat lemah untuk menegakkan perlembagaan negara dalam isu2 Agama dan Bangsa Melayu.

Hishammuddin WAJIB ditukarkan ke kementerian lain dengan SEGERA!!

Yang Ikhlas,