Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, May 10, 2011

Anwar PANDIKUTTI @ BABI Makin Tersepit.

Anwar marah dan makin terkantoi sehingga mengeluarkan kata2 kesat terhadap PM kita. Kesiann nampak nya ANUGERAH TUHAN ni dah hilang cool apabila kes meliwat Saiful makin hampir ke penamat dan video seks nya menjadi video paling laris dalam sejarah pembikinan filem tanahair.

Kah kah kah
Kah kah kah
Kah kah kah

Rakyat dah makin matang dan dah makin nampak dengan terang dan jelas ... SIAPA ANWAR SEBENARNYA. Mungkin yg fanatik akan terus menyokong Anwar dan kerakusan seks nya, tapi percayalah, rakyat terutama orang2 Melayu takkan boleh menerima Anwar dengan sikap dan perangai giler seks nya itu.

Baru2 ni aku pergi ke satu kenduri rakan aku, sedang kami makan2 terdengar golongan old timer belakang meja kami sembang bab Anwar ni. Pakcik2 tu bukan orang UMNO pun, tapi dari perbincangan mereka tu, mereka dah buat keputusan bahawa Anwar tidak layak menjadi pemimpin.

Anywayz, wakil2 rakyat BN tolonglah buat kerja. Kerja lah lebih gigih demi rakyat. Itu sahaja yg dapat menjamin kemenangan lebih besar BN di PRU13 nanti. Tunjuk2 lah muka tu di pasar2, pasar2 malam, di kampung2 dan sebagainya. Ketahuilah, hanya dengan bertegur sapa dan bersalaman sahaja pun akan meninggalkan kesan kepada para pengundi. Buat pulak masa sekarang ni, masa takder pilihanraya woooowwww makin menambahlah kesan nya. Tanya pulak "ada apa2 masalah ke pakcik?" adoiii kompom INSYAALLAH menang! Hehehe

Yang Ikhlas,