Berita Harian: Mutakhir

Sunday, May 15, 2011

Pakatan Rakyat Gabungan Pemusnah Bangsa, Agama dan Negara.

Percaya lah, aku duk backup UMNO @ BN ni bukan aku dapat apa pun, se SEN upah pun tarak. UMNO menang atau PR menang pun aku bukan dapat duit pun, tapi aku backup UMNO ni sebab demi masa depan anak2 cucu2 cicit2 aku akan datang. Apa jenis pembangkang PR ni, semua yg di usahakan oleh kerajaan mereka caci maki.

Klinik 1Malaysia untuk orang2 susah pun mereka bangkang. Program komputer untuk rakyat miskin dgn gaji isi rumah tidak melebihi RM3000 pun mereka mengata. Buat Putrajaya derang kata membazir, tapi sekarang nak ke Putrajaya pulak. Memang sah BODOHPakatan Rakyat ni.

Adakah PR ni mengamalkan demokrasi seperti yg mereka duk bising2 macam monyet tu? Bebas bersuara? PANDIKUTTI la PR! Demokrasi apa jika sapa pun tak leh lawan jawatan Anwar Ibrahim dan N.AJIS? Bebas bersuara apa jika mereka tidak benarkan UTUSAN MALAYSIA di langgan oleh badan2 kerajaan negeri mereka? Itukah kebebasan yang mereka perjuangkan?

Kalau orang meminta saya menerangkan hal Pakatan Rakyat dalam satu perkataan, maka perkataan yang saya akan pilih ialah BODOH!

Hanya sebuah parti bodoh sahaja yang sepanjang masa perlantikan mereka sebagai wakil rakyat, mereka habiskan di mahkamah, habiskan masa dengan menghasut orang ramai, berkempen sepanjang masa walaupun takder apa pilihanraya, membuat mungkar dengan liwat dan seks bebas, merampas hak terutama kaum Melayu. Kalau nak cerita banyak dooo!

Kadangkala aku heran, kenapa masih ada fanatik yang sanggup dan tanpa segan silu menyokong mereka2 ni. Kemungkaran Anwar misalnya, tidakkah mereka malu menyokong sesuatu yang mereka tidak pasti? Kamu tahu ke Anwar tidak melakukan perkara tu? Kamu ada di sana masa tu? Ada sapa2 yang berada di sisi Anwar masa kejadian tu? Sedangkan bini Anwar sendiri terkedu2 bila di tanya di mana Anwar masa kejadian liwat tu, apa kata Kak Wan? Berada dengan kami, lepas tu dia ada meeting masa tu.

Sekarang pulak macam2 ugutan tiba2 di terima oleh Anwar dan keluarga nya. Sejak kereta Anwar di katakan di sabotaj untuk membunuh Anwar, tiba2 pulak Izzah menerima ugutan. Hmmm Semua ni nampak jelas yang Anwar sedang mereka cerita untuk melarikan diri ke luar negara.

Jadi wahai kawan2 sebelum menurunkan undi anda nanti, ingatlah anak cucu cicit kita, di mana mereka jika kita beri negara ini kepada orang seperti Anwar Ibrahim! Aku rasa tak payah tunggu anak cucu, kita sendiri akan merasa pedih nya. Apa juga yang Anwar fitnah kat UMNO, sedarlah bahawa UMNO lah yg menyebabkan kita masih berada di bumi ni sekarang. Berani nak cuba? Lihat Penang dah la yop! HANCOR ORANG MELAYU KAT SANA!!

P/s: Gambar Mak Lampir kat atas tu hanya hiasan dan peringatan, itu lah rupa BURUK dan BUSUK nya hati orang2 Pakatan Rakyat ni.

Yang Ikhlas,