Berita Harian: Mutakhir

Thursday, May 19, 2011

PKR (Pandi Kutti Romen) berisiko diharamkan!

Wahhh, terkejut badak budak2 fanatik PKR dan PAS bila baca berita ni. Ada yang terkencing, ada jugak yg terberak. Ada yang marah2 hilang mood, ada yg takder mood nak kerja, ada pulak yg takder mood nak balun Chinadoll. Ini semua angkara berita tentang surat dari Pendaftar Pertubuhan atau ROS. PKR berisiko di haramkan! Wow! Seperti biasa budak2 BODOH PKR dan PAS dah mula menunjukkan garang. Semua salah kan kerajaan.

SATU LAGI KONSPIRASI! Hahahahah KEPALA BAPAK KORANG! Jadi je yg tak baik kat korang, semua nya konspirasi. Nanti BINI korang kene balun ngan ANWAR, konspirasi.

Kah kah kah
Kah kah kah
Kah kah kah

Dah takde kerja ke korang ni. Agak nya derang BODOH SOMBONG ni terlupa UMNO pernah di bubarkan di sebabkan kesilapan teknikal sedikit masa dulu. Ada dengar ke UMNO kata itu konspirasi? Ini la dengan jelasnya menunjukkan betapa BODOH NYA budak2 Pakatan Rakyat Pandikutti ni. Bukan apa, sejak BAPAK SETAN ANWAR mengeluarkan kata "PANDIKUTTI" derang sekarang tampa segan silu cakap sama camtu di khalayak ramai, termasuk lah penyokong2 wanita mereka. Sekarang Pakatan Rakyat dan jadi Parti PANDIKUTTI! atau Parti Anak2 Babi.

Jadi kalau di haramkan pun bagus, sebab BABI sememang nya haram pun. Tak salah jugak la parti babi juga di haram kan. Tul tak?

Yang Ikhlas,