Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, May 18, 2011

PKR = Pandi Kutti Romen

PKR atau Pandi Kutti Romen berjaya menghasilkan ahli2 yang begitu taksub dan BODOH dan amat2 memalukan!

Tak malu ke korang tengok seorang Wanita Melayu Islam terjerit2 memaki hamun orang dan menghina semua orang yang tak sehaluan dengan mereka. Di hadapan mahkamah yang di penuhi dengan pemberita2 dalam dan luar negara, si Mak Lampir Zuraidah dan abang nya Sam Ketot menjerit "PANDIKUTTI" atau dalam bahasa Melayu nya "ANAK BABI"

Inilah bagus nya jika korang menganut AGAMA PAS dan PKR ni. Boleh maki hamun orang di halayak ramai! Wow! Inikah ISLAM yang cuba di bawa oleh PAS dan PKR? Habis semua di maki, Mahkamah, Pm dan Isterinya dan termasuk jugak Polis. Semua mereka gelarkan PANDIKUTTI.

Dengan ini maka sahlah mereka2 ni tidak layak di panggil sebagai manusia. Mereka lah ANAK BABI sebenar. Begitu lah busuk nya hati dan mulut2 mereka ni. Walaupun ini telah di jangka, tapi aku hanya ingatkan rakyat semua, inilah rupa Pakatan Rakyat ni. Penyokong2 PR ni siap sedia je la untuk di maki hamun. Jangan pulak terkejut bila korang di maki oleh mereka "OIII PANDIKUTTI GANTUNG BENDERA TU ELOK2 LA!!!" ... "CILAKA PUNYA PANDIKUTTI! AKU KATA DATANG RAMAI2 KUMPUL UNTUK DEMO, INI 20 ORANG JE DTG! MANA PANDIKUTTI2 LAIN?" ... "WOIII SIAL PANDIKUTTI!! CEPAT SIKIT NAIKKAN KHEMAH TU. BAPAK BABI SI ANWAR DAH NAK SAMPAI NI"

Yang Ikhlas,