Berita Harian: Mutakhir

Monday, June 27, 2011

Betul Ke KDN Nak Guna ISA? Kalau Betul... TAHNIAH!


Hishammuddin si Menteri KDN kata mungkin guna ISA terhadap PENGKHIANAT BANGSA DAN NEGARA yang nak jayakan perhimpunan HARAM Bersih nanti. Kalau lah betul dia berani nak guna ISA tu, WOW! TAHNIAH! Dan Alhamdullilah!! Kita bukan nak niat jahat kat org, kita cuma nak negara kita aman. Kita taknak negara kita jadi macam LIBYA sekarang.

Mungkin orang2 PAS tak tahu kut apa yg jadi kat LIBYA. Bagaimana huruhara nya negara itu sekarang. Mangsa2 yg tak berdosa dari kanak2 wanita dan lain2 menjadi korban. Untuk apa? Semua tu jadi sebab kuasa memerintah. Adakah rakyat Malaysia bersedia atau mahu perkara sama terjadi di negara kita?

Sedangkan kita mendapat kemerdekaan dari orang puteh dengan perbincangan, ini sebab GILER KUASA sebahagian kita sanggup nak buat huru hara. Untuk apa? Lain tak bukan untuk memenuhkan MIMPI seorang yang bernama ANWAR IBRAHIM untuk menjadi PERDANA MENTERI! BODOH! Memang BODOH!

Tapi yg kita sesal ialah, yang nak buat huru hara ni bukan orang2 CINA atau INDIA, tapi orang MELAYU sendiri (PAS BODOH). Dari pemimpin sehingga lah balaci2 bangang yang hanya tahu ikut kata pemimpin mereka. Mereka suka kan keganasan dan huru hara. Semua kerana kuasa dunia. Dan aku harap Menteri KDN akan gunakan apa yg ada untuk memastikan mereka2 ini di ambil tindakan sewajarnya.

Penganjur2 BERSIH 2.0 ini PENGKHIANAT NEGARA! Mereka mengugut kerajaan dengan kekerasan dan keganasan. Percayalah dalam minggu ni pasti beribu2 pemberita luar akan dtg kesini untuk membuat "liputan" berat sebelah perhimpunan itu nanti. Itu matlamad mereka, memburuk2 kan negara kita di mata dunia. Adakah ISA masih tidak layak untuk mereka?

BTW, WARDINA TV3 tu patut juga di buang dari TV3 kerana dia jelas2 menyokong PKR dan perhimpunan haram BERSIH ini. Lihat lah gambar di atas tu, betapa mesra nya Wardina dgn Azmin dan rakan2. Ceh!

Yang Ikhlas,