Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, June 8, 2011

Dulu Anwar Kini Tun Mahathir, Yang Pasti KARPAL Akan Ke Neraka!


Kalau dulu KARPAL SINGH (SINGH PALING CELAKA DALAM DUNIA) minta ANWAR IBRAHIM bertaubat, kali ni dia minta Tun Dr Mahathir pulak bertaubat! Hehehehehe lawak giler benggali ni. Kita semua tahu dia PASTI ke NERAKA! Tapi dia masih sebuk2 suruh orang bertaubat. Konon nya orang semua ni byk buat salah.

Ayioyoooooo benggali! Lu lagi baik kasik main itu LEMBU punyer tetek la, perah kasik keluar susu, then jual. Lu cakap macam orang mabuk apa bikin? Tun kata tui betul la, barisan kepimpinan baru PAS sekarang merupakan BARISAN PENJILAT JUBOR ANWAR IBRAHIM!

Haji Hadi mati kutu beb dengan rakan2 kepimpinan dia yg baru ni. N.AJIS pasti seronok sebab ini merupakan gulungan yang ANTI PERPADUAN. BArisan baru PAS merupakan PRO ANWAR dan PRO KAFIR. Mereka akan memperjuangkan kesamarataan tanpa paham apa itu samarata.

Aku harap sangat orang2 MELAYU ISLAM di negara ini tgk youtube kat sebelah kiri laman ni, point yang di sampaikan oleh USTAZ KAZIM ELIAS itu amat bernas, hanya mereka yang menyuruk di belakang lalang sehelai je yang tak terima hakikat tersebut. Hakikat nya kita lah hamba sekarang, hamba kepada CINA dan INDIA.

Apa pun buat KARPAL SINGH, lu jgn minum arak byk2, lu selalu MABUK la benggali!

Yang Ikhlas,