Berita Harian: Mutakhir

Friday, July 22, 2011

Usah Menari Ikut Rentak Pakatan Rakyat. Biar Derang Je Bodoh Sorang2.

Lahai, aku harap benor la kerajaan BN ni jangan la menari tergelek2 mengikut rentak di mainkan oleh Pakatan Rakyat ni. Kita ni macam main bola, kalau nak menang kita kene pastikan mereka bermain bola cara kita bukan kita ikut cara mereka.

Sebagai contoh, kematian Teoh Beng Hock. Dah berapa banyak masa dan duit rakyat habis semata2 nak buktikan mamat tu bunuh diri. Tapi adakah mereka menerima keputusan itu? Dah la hari2 keluar cerita dia dalam media masa, meluat la beb! Dia bunuh diri sebab dia tahu dia dah bergelumang dengan kes penyalah gunaan kuasa duit peruntukan kerajaan. Lepas ni kerajaan nak buat apa pulak dengan kes ini? Inkuis lagi sekali?

Kes Mat Sabu menipu duduk atas wheelchar konon nya di REMPUH oleh jip PDRM. Bila PDRM keluarkan video yang membuktikan MAT SABU ialah seorang PENIPU BABI, adakah mereka menerima bukti itu?

Sama jugak dengan perangai samseng budak2 PR semasa BERSIH 2.0 tu, PDRM tunjuk bukti mereka menyerang dan membuat provokasi melampau terhadap PDRM, adakah mereka percaya bukti itu?

Sekarang ni, kerajaan kene buat seperti mana yang TUN MAHATHIR buat dahulu, jadi kerajaan yang berani kerana benar! Jika kta di pihak benar, apa kesah tuduhan2 puak2 PONDAN BABI dari PAS, PKR dan DAP ni? Percayalah, mereka ni merupakan orang yang TAKDER KELAS! atau LOW CLASS! Otak mereka macam otak udang!

Kerajaan perlu menghentikan sikap MENARI MENGIKUT RENTAK PAKATAN RAKAT ni! Kalau kita layan orang GILER, kita juga turut jadi GILER macam mereka! Jangan risau, majoriti rakyat tahu perangai BODOH puak2 tu, mereka hanya akan sokong atau terima apa sahaja yang menyebelahi mereka, selain itu semua mereka akan tolak walaupun mereka tahu perkara itu betul!

Ini lah sikap Pakatan Rakyat. Mereka BODOH, dah la BODOH, SOMBONG pulak tu, dah la SOMBONG, MUNAFIK pulak lagi! Ya ALLAH! Buka kan lah hati pengikut2 Pakatan Rakyat agar mereka nampak jalan yang lurus dan benar. Mereka sekarang di kaburi oleh ketamakan kuasa dunia mu ya ALLAH! Aminnnnn!

Yang Ikhlas,