Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, January 25, 2012

18SX: Hamba Seks Anwar Gay Di Australia Giler Meroyan

Kolumnis Sydney Morning Herald Andrew Hornery mempertahankan dakwaannya bahawa isteri perdana menteri Rosmah Mansor membelanjakan lebih RM300,000 semasa lawatannya ke Australia.

"Saya tetap pertahankan setiap kata-kata saya. Sumber saya amat kukuh," kata Hornery

Selain perbelanjaan A$100,000 (RM325,000) di sebuah butik, Hornery juga mendakwa Rosmah dan suami menginap di emper (penthouse) bernilai A$20,000 (RM65,100) semalam, meminta "parkir valet untuk limousinnya" dan menerbangkan pereka fesyen ke Malaysia untuk mengenakan pakaian yang ditempahnya.
-----------------------------------------

Korang baca je la ayat2 mamat gayboy ni. "Sumber saya amat kukuh" inilah ayat ANWAR IBRAHIM (GAY TUA) setiap kali menuduh orang pasti di turuti dengan ayat macam ini, "Saya ada bukti kukuh" tapi tak pernah di tunjukkan kepada rakyat! Cakap je la ...

Jika ini lah rupa kebebasan bersuara Pakatan Rakyat maka kalau lah mereka memerintah, maka akan berleluasa lah FITNAH dan sekali gus akan hancur negara akibat dari perbuatan mereka ini.

Bukti kukuh ... mana dia? Setakat cakap je, tapi ini pun boleh di percayai oleh budak2 PR nih, yang lebih pilu budak2 PAS juga boleh percaya dengan fitnah2 begini. Padahal PAS sepatutnya tahu setiap pertuduhan perlu ada bukti.

Aku heran yer, kenapa pemberita Australia gay ni tak nak dedahkan sumber dia. Apa yg dia takut? Australia tak bebas bersuara ke? Jawab nya senang je, mamat ni PENIPU dan GAY PARTNER ANWAR IBRAHIM la tuuuuu!

Yang Ikhlas,